آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 54144
تاریخ انتشار : 4 تیر 1393 11:21
تعداد بازدید : 685

استعلامات ثبت قزوین الکترونیکی انجام می شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین گفت: درحال حاضر هیچ گونه استعلامی به صورت حضوری نداریم و تمامی استعلامات بصورت الکترونیکی انجام می شود.
 خبرگزاری مهر - شهریار کناریوند در خصوص دستورات ریاست قوه قضاییه کشور در راستای الکترونیکی کردن خدمات ثبت گفت: این اداره کل در سال 92 در خصوص صدور اسناد به صورت تک برگی و کاداستری توانسته اقدامات خوبی را انجام دهد.
این مسوول ادامه داد: در سه ماهه نخست سال 92 اداره کل ثبت بالغ بر 11 هزار و 679 مورد استعلام داشته که توانسته به صورت الکترونیکی تمامی این استعلامات را پاسخ دهد.
کناریوند اعلام کرد: اسناد مالکیت صادره به صورت الکترونیکی و به طور کامل مکانیزه شده که بالغ بر 11 هزار و 670 مورد بوده و این خود به تنهایی رشد خوبی بوده است.
وی گفت: در سال های گذشته استعلامات صورت گرفته سازمان به شکل حضوری بود و در بیشتر مواقع ارباب رجوعان هفته ها وقت خود را برای دریافت استعلامات خود در سازمان می کردند که همین مساله مشکلات خاص خود را در برداشت هم برای ارباب رجوع و هم برای سازمان که با کمبود نیرو مواجه بود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین گفت: با توجه به مشکلاتی که یاد شد سازمان ثبت و اسناد قزوین توانست این مشکل را در سال 92 حل کند و درحال حاضر هیچ گونه استعلامی از هیچ جای کشور وجود ندارد که به صورت حضوری و فیزیکی انجام شود.
این مسوول گفت: همچنین استعلامات مسکن مهر در سال های قبل به صورت دستی انجام می شد اما هم اکنون این سازمان می تواند در آن واحد استعلامات را به صورت الکترونیکی به مقامات ذی ربط انتقال دهد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :