fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 52940
    تاریخ انتشار : 18 خرداد 1393 11:56
    تعداد بازدید : 486

    نحوه ثبت و پیگیری شکایت در حوزه ICT

    کاربرانی که از اپراتور دارنده پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شکایتی دارند با ثبت شکایت در سایت این سازمان می توانند پیگیر نتیجه باشند.

    ایسنا- مراحل ثبت و پیگیری شکایت در این سامانه به این شرح است:
    1- در صورتی که از اپراتور دارنده پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شکایتی دارید پس از ثبت شکایت در سایت سازمان، موضوع از طریق سایت سازمان با آدرس cra.ir به اپراتور منعکس می شود و در صورتی که بعد از گذشت 14 روز با ورود کدپیگیری در همین سامانه، پاسخی از اپراتور دریافت نشد و یا حداکثر ظرف مدت 3 روز از پاسخ نهایی در خواست تجدید نظر داده شود، شکایت برای رسیدگی به واحد تخصصی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ارجاع داده می شود.
    2- شما همواره می توانید با وارد کردن کد پیگیری خود در قسمت پیگیری شکایت این سامانه نسبت به آگاهی از نتیجه شکایت خود اقدام کنید.
    متقاضیان می توانند از طریق سایت رگولاتوری به آدرس cra.ir به سامانه رسیدگی به شکایات دسترسی داشته باشند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :