fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 52843
    تاریخ انتشار : 17 خرداد 1393 10:15
    تعداد بازدید : 763

    همزمان با برگزاری مجمع عمومی

    همکاران سيستم مرکز خدمات اش را افتتاح کرد

    شرکت همکاران سیستم همزمان با برگزاری مجمع عمومی، مرکز سرویس جدید و مجهز خود را نیز افتتاح کرد.


    فناوران - در مجمع عمومی همکاران سیستم که روز سه شنبه هفته گذشته، در محل مركز مطالعات بهره وری و منابع انسانی برگزار شد، این شركت از پوشش کامل سود خالص پیش بینی شده خبر داد. همچنین مجمع عمومی همکاران سیستم، توزیع ۵۰ تومان سود نقدی به ازای هر سهم را نیز تصویب کرد. در اين جلسه كه با حضور بیش از 93 درصد از سهامداران و نمايندگان سازمان بورس برگزار شد، اعلام شد كه سود نقدي سهامداران، از روز دوشنبه 19 خرداد قابل دريافت است.

      رشد فروش محصولات جديد همكاران سيستم
    هيات مديره همكاران سيستم، در گزارش خود به مجمع، روند موفق فروش محصولات جديد همكاران سيستم در بازار را، نشان از پتانسيل بالاي آنها و انتخاب صحيح بازار هدف دانست.  بر این اساس راهكاران كه محصول استراتژيك همكاران سيستم براي شركت هاي بزرگ و متوسط است، در سال 92 رشد فروشي معادل 2.5 برابر را نسبت به سال 91 تجربه كرده است. همچنين سپيدار همكاران سيستم كه محصول شركت براي بازارهاي كوچك است، توانست از مرز 6000 مشتري در سال 92 عبور كرده و به رشد فروشي معادل 2 برابر سال 91، دست پيدا كند. علاوه بر اين، «دشت همكاران سيستم» نيز كه ويژه اصناف و فروشگاه هاست، در سال 92 ورود موفقي به بازار را تجربه كرد.
      اهم برنامه هاي همكاران سيستم براي سال 93
    در گزارش هيات مديره همكاران سيستم به مجمع، ارتقاء سطح رضايت مشتريان، حرفه اي گري و كيفيت محصولات و خدمات و همچنين افزايش درآمد گروه از محل محصولات جديد جزو اهم برنامه هاي اين شركت در سال 93 اعلام شد.
    بر اساس گزارش مذکور، درآمد عملياتي پيش بيني شده براي سال 93، با 33% افزايش نسبت به سال 92، معادل 88.5 ميليارد تومان خواهد بود. در اين ميان، 52% از درآمد فروش همكاران سيستم در 93، از محل محصولات جديد اين شركت تامين
    خواهد شد.
      افتتاح مرکز سرویس همکاران سیستم
    در همین حال شركت همكاران سيستم، همزمان با برگزاري مجمع عمومي و در يك نشست خبري، از افتتاح مركز سرويس جديد اين شركت براي ارائه خدمات پشتيباني به مشتريان استان تهران خبر داد. مهدي اميري، مدير عامل شركت همكاران سيستم، در اين نشست گفت: همكاران سيستم، براي ارتقای سطح رضايت مشتريان، گام هاي زيرساختي بزرگي را در سال 92 برداشته است كه انتظار مي رود نتايج آن در سال 93 مشاهده شود.
    به گفته وی در این مرکز با توسعه يك ابزار استاندارد و قوي در تمامي شركت هاي ارایه كننده خدمات پشتيباني، پايش مستمر مشتريان و برنامه ريزي براي بهبود كيفيت ارایه خدمات به آنها امكان پذير شده است. با استفاده از اين زيرساخت، تاريخچه سرويس ها و درخواست هاي مشتريان قابل رديابي و تحليل است.
    مدير عامل همكاران سيستم، ضمن معرفي ويژگي هاي مركز سرويس جديد همكاران سيستم، افزود: طراحي مركز سرويس همكاران سيستم كه در ساختمان جديد اين شركت، آغاز به كار كرده است، با نگاه به مدل شركت هاي بزرگ نرم افزاري دنيا انجام شده و از استانداردهاي خاص اين حوزه تبعيت مي كند.  با افتتاح مركز سرويس همكاران سيستم در تهران، ارائه خدمات پشتيباني به مشتريان همكاران سيستم در اين استان به صورت متمركز و از طريق اين مركز انجام خواهد گرفت. در حال حاضر 110 نفر از كارشناسان همكاران سيستم در اين مركز به صورت تخصصي و متمركز، مشغول ارایه خدمت به مشتريان هستند»



    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :