آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 52326
تاریخ انتشار : 4 خرداد 1393 11:26
تعداد بازدید : 758

مخابرات به دنبال جبران افت درآمد

استراتژی مخابرات ایران به عنوان یک رسالت عملی در حوزه IT و شبکه به زودی نهایی می شود.
فناوران- قنبریان، معاون شبکه شرکت مخابرات ایران، گفت: شرکت مخابرات ایران باید در سال ۹۶ در حوزه شبکه، علاوه بر اینکه به عنوان یک شرکت مخابراتی، به ارایه سرویس بپردازد، خدمات رسانه ای هم ارایه کند و به یک شرکت خلاق و چند بعدی تبدیل شود. وی ادامه داد: مخابرات همچنین باید در بخش استراتژی های روز، به ایجاد سرگرمی های اطلاعاتی برای کاربران خانگی، ارایه سرویس های نوین برای شرکت ها و در حوزه سرویس، به ارایه سرویس های IPTV، تبلیغات و ارزش افزوده نیز، دست یابد. وی افزود: ضرورت اجرای این پروژه، تحقق هدف کلی استراتژیک برنامه تحول شرکت مخابرات ایران مبنی بر سازمان دهی شبکه برای پشتیبانی QOS، تحقق اهداف کمی برنامه تحول مبنی بر به حداقل رساندن افت درآمد Voice، کاهش ریزش مشتریان خط ثابت و کاهش هزینه عملیاتی شبکه، شناسایی و حل مشکلات در کوتاه ترین زمان، مدیریت یکپارچه شبکه و تحلیل ترافیک آن، است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :