fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 50979
    تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1393 10:56
    تعداد بازدید : 674

    تمرکز کارگروه پست بر مشتری مداری

    دبیر کارگروه «پست، درگاه ارایه خدمات» در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در راستای ماهیت خدمت رسانی شرکت پست، محورهای اصلی این کارگروه بر موضوع ارایه خدمات و مشتری مداری متمرکز شده است.
    فناوران- ترابی افزود: در راستای تدوین شعار جشنواره مبنی بر «توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه ساز ارتقای حقوق شهروندی» هدف از تشکیل این کارگروه اهمیت و نقش اساسی پست در جامعه و همچنین معرفی، شناسایی، حمایت و پشتیبانی از فعالان عرصه فاوا در زمینه ارایه خدمات پستی است. مدیرکل روابط عمومی شرکت پست افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده تاکنون حضور ثبت نام کنندگان در مقایسه با سال گذشته، بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :