آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 50979
تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1393 10:56
تعداد بازدید : 716

تمرکز کارگروه پست بر مشتری مداری

دبیر کارگروه «پست، درگاه ارایه خدمات» در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در راستای ماهیت خدمت رسانی شرکت پست، محورهای اصلی این کارگروه بر موضوع ارایه خدمات و مشتری مداری متمرکز شده است.
فناوران- ترابی افزود: در راستای تدوین شعار جشنواره مبنی بر «توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه ساز ارتقای حقوق شهروندی» هدف از تشکیل این کارگروه اهمیت و نقش اساسی پست در جامعه و همچنین معرفی، شناسایی، حمایت و پشتیبانی از فعالان عرصه فاوا در زمینه ارایه خدمات پستی است. مدیرکل روابط عمومی شرکت پست افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده تاکنون حضور ثبت نام کنندگان در مقایسه با سال گذشته، بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :