fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 50792
    تاریخ انتشار : 7 اردیبهشت 1393 11:12
    تعداد بازدید : 482

    نمایش تبلیغات هوشمند موبایلی

    کمپانی گوگل با اعمال تغییرات جدید در قسمت نمایش تبلیغات دو سرویس جستجو و یوتیوب خود، به جای نمایش تبلیغات بر اساس کلمات جستجو شده، علایق کاربر و برنامه مورد علاقه وی را نمایش می دهد.
    زومیت- گوگل به تازگی طبق یک بررسی جامع متوجه شده که ۸۰ درصد از برنامه ها بلافاصله پس از یک بار استفاده توسط کاربران از روی دستگاه پاک می شوند. از همین رو برای دادن یک فرصت جدید به توسعه دهندگان، این شرکت اعلام کرده که با اضافه کردن قابلیت جدید به سرویس AdWords خود این شانس را به توسعه دهندگان می دهد که اپلیکیشن های خود را به صورت هوشمندانه به کاربران معرفی کنند تا از این طریق احتمال نصب اپلیکیشن ها توسط کاربران افزایش یابد. 
    به هر حال، تبلیغات تنها راه کسب درآمد این کمپانی بزرگ است و اعمال استراتژی هدفمندی تبلیغات از سوی سران گوگل نشان دهنده توجه آن ها به این موضوع است. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :