fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 4954
    تاریخ انتشار : 21 دی 1390 8:35
    تعداد بازدید : 1864

    «خدمات اول» توزیع قبوض همراه اول تهرانی ها را آغاز کرد

    مدیرعامل شرکت خدمات اول از آغاز به کار پروژه توزیع اول خبر داد و اعلام کرد: از این پس پخش قبوض مشترکان دایمی همراه اول در استان تهران توسط این مجموعه انجام می شود.

    فناوران- ناصر قدیر کاشانی، روز گذشته در نشستی خبری در تشریح پروژه توزیع اول که پخش قبوض صورتحساب مشترکان دایمی همراه اول در این پروژه جای دارد، گفت: مجموعه خدمات اول کار پخش قبوض مشترکان دایمی همراه اول را در سال گذشته با پخش قبوضVIP  این اپراتور در استان تهران آغاز کرد و در هر دوره توانست  بین 18 تا 25 هزار قبض  به صورت متغیر به در محل سکونت مشترکان ارسال کند.
    وی با اشاره به پخش قبوض مشترکان دایمی همراه اول در استان  تهران گفت: این مجموعه علاوه بر پخش قبوض VIP در سال 1390 در دوره اول توانست قبوض مشترکان منطقه 15 را پخش کند.
    وی با بیان اینکه خدمات اول در دوره دوم موفق به پخش قبوض مناطق 15، 18، 19 به همراه قبوضVIP همراه اول شد، افزود: پخش قبوض در دوره سوم مشابه با دوره دوم بود و در نهایت خدمات اول در دوره چهارم توانست قبوض کل مشترکان دایمی استان  تهران را ارسال کند.
    کاشانی با تاکید بر اینکه این شرکت در خصوص پخش قبوض همراه اول از مدیران و تیم با تجربه استفاده می‌کند، بیان کرد:  کار پخش قبوض مشترکان دایمی همراه اول با استفاده از 600 پیک موتور سوار در پنج دفتر شرکت خدمات اول واقع در مناطق قلهک، میدان ونک، میدان شوش، شهر ری و ورامین انجام می‌شود و همچنین در آینده‌ای نزدیک به منظور پخش سریع‌تر، منظم‌تر و یکسان پنج دفتر دیگر نیز در مناطق مختلف تهران افتتاح می‌شود. وی با بیان اینکه مشترکان در صورت عدم دریافت قبوض خود می‌توانند با شماره تلفن 1868 داخلی 2222 تماس بگیرند و وضعیت قبض  خود را پیگیری کنند، گفت: تمای مشترکان همچنین هر گونه شکایتی در این زمینه را می‌توانند از طریق 09990  یا 1868 مطرح کنند.
    قدیر کاشانی با بیان اینکه به پرسنل شرکت خدمات اول تاکید شده که تا حد امکان صورتحساب مشترکان را به دست آنها برسانند، عنوان کرد: اصلاح و تغییر آدرس مشترکان نیز توسط این مجموعه انجام می‌شود.
    وی با اشاره به اینکه اصلاح آدرس شامل تغییر یک رقم کدپستی و یا پلاک افراد است، ادامه داد: در این شرایط مشترکان به صورت تلفنی می‌توانند اصلاح آدرس قبوض خود را به صورت رایگان انجام دهند.  کاشانی در مورد تغییر آدرس قبوض مشترکان دایمی گفت: در صورتی که نیاز به تغییر آدرس باشد پرسنلی آموزش دیده از سوی مجموعه خدمات اول به محل کار یا سکونت مشترک مراجعه و با اخذ مدارک لازم و احراز هویت مالک و با دریافت آدرس و کدپستی صحیح و دقیق تغییر آدرس فرد در سیستم همراه اول انجام می شود. وی بیان کرد: هزینه تغییر آدرس به مبلغ یکهزار و 500 تومان روی قبوض دوره بعد اعمال می‌شود و مشترکان تنها موظف به پرداخت هزینه پیک موتور سوار هستند. همچنین مشترکان با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی سطح شهر  می‌توانند اقدام به تغییر آدرس کنند. مدیرعامل خدمات اول با بیان اینکه در دوره آتی چاپ، پاکت گذاری و تبلیغات قبوض همراه اول کاملا به عهده مجموعه خدمات اول خواهد بود، عنوان کرد: این مجموعه موظف است قبوض مشترکان را در مدت  10 روز از پانزدهم تا بیست و پنجم ماه‌های فرد  به دست مشترکان برساند که در صورت نیاز این زمان تمدید می‌شود.
    قدیر کاشانی با بیان اینکه به طور میانگین پخش حدود 5 تا 6 میلیون قبض توسط این مجموعه انجام می‌شود از پخش قبوض مشترکان دایمی استان البرز از سال آینده خبر داد.
    به گفته کاشانی، 30 تا 70 درصد دلایل برگشتی قبوض همراه اول تا پیش از این موارد  فوق است: کامل نبودن اطلاعات آدرس مشترکان، نبود امکان شناسایی آدرس مشترکان همراه اول، تغییر آدرس مشترکان، مغایرت کدپستی با آدرس، تغییر پلاک در آدرس فعلی مشترک و غیره.
     قدیر کاشانی ضمن اشاره به کسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط گروه خدمات اول بیان کرد: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، رضایت مشترکان دایمی همراه از پخش این دوره از قبوض صورتحساب همراه اول بالغ بر 70 درصد اعلام شده است.
    مدیرعامل خدمات اول در پاسخ به سوالی مبنی بر دخالت این مجموعه در فعالیت شرکت پست اعلام کرد: وظیفه پست ارسال مرسوله است، ولی مجموعه خدمات اول مرسوله توزیع نمی‌کند و تنها اعلامیه مبلغ بدهی مشترکان را  به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول پخش می‌کند که نوعی از ارایه خدمات در محل کار یا زندگی مشترکان همراه اول است.
    قدیر کاشانی گفت: به زودی شاهد آغاز یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مخابراتی در سطح کشور با مشارکت خدمات اول و مخابرات استان تهران خواهیم بود که خبر آن در زمان مقتضی اعلام خواهد شد.
    در حال حاضر شرکت خدمات اول به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ارایه دهنده خدمات و محصولات همراه اول در پروژه‌های گوناگون شامل پاسخگویی مرکز تماس 09990، پخش قبوض، ارایه خدمات امور مشترکان همراه اول به صورت غیر حضوری و تحویل در محل (1868)، جیرینگ (کیف پول همراه اول)، بزرگ‌ترین عاملیت فروش، ارسال نصب و پخش کشوری اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس مبین نت، پایگاه سیار مشترکان همراه اول، فروش کارت شارژ و سیم‌کارت، پروژه تعویض سیم‌کارت‌های TCI به MCI و ارسال بسته‌های هدیه تولد مشترکان VIP همراه اول با بیش از 900 نفر پرسنل مشغول به فعالیت است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :