fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 48004
    تاریخ انتشار : 18 اسفند 1392 12:11
    تعداد بازدید : 511

    اطلاعیه مخابرات قبل از تماس با 17

    قبل از تماس با 17 از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخلی مطمئن شوید.

    فناوران-  مشترکین قبل از تماس با 17 برای اعلام خرابی باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کنند و در صورت بروز خرابی تلفن در هر نقطه از شهر تهران می‌توانند با این واحد تماس بگیرند.
    ولی ا... سعیدیان مدیر کل دفتر روابط عمومی‌شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: برای پاسخگویی به مشترکان در زمینه رفع خرابی تلفن ثابت، سیستم پاسخگویی مکانیزه 17 در تمام مراکز مخابراتی استان تهران بصورت شبانه روزی فعال است و مشترکان می‌توانند در صورت هرگونه خرابی تلفن ثابت شماره تلفن خود را از طریق تماس با این سامانه و یا سایت اینترنتی tct.ir به سیستم اعلام
    کنند.
    وی با بیان این مطلب که رفع خرابی داخلی وظیفه شرکت مخابرات نیست گفت: در صورتی که خرابی تلفن بعد از گذشت 24 ساعت رفع نشد مشترکان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های مندرج روی قبوض تلفن خود با مرکز مخابرات مربوطه تماس حاصل کنند. همچنین (190) واحد ارتباط مردمی ‌شرکت مخابرات استان تهران آماده پاسخگویی به مشترکان است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :