آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 46468
تاریخ انتشار : 3 اسفند 1392 11:57
تعداد بازدید : 707

دو سرویس با یک بلیت

آمازون برای افزایش درآمدهای خود از بازار پخش تصاویر ویدیویی آنلاین، سرویس جدید Prime Instant Video را جایگزین دو سرویس Lovefilm Instant و Amazon Prime خواهد کرد.
سرویس پخش فیلم آنلاین آمازون به نام Lovefilm قرار است با سرویس به اشتراک گذاری عکس ALAMY ادغام شود.

فناوران- آمازون قصد دارد با ادغام این دو سرویس، از 26 فوریه سرویس جدیدی را به نام Prime Instant Video راه‌اندازی کند.
در حال حاضر سرویس Amazon Prime به بیش از 7 میلیون مشترک خود خدمات تحویل یک روزه کالا ارائه می‌دهد. همچنین کاربران این سرویس به بیش از 500 هزار کتاب الکترونیکی در فروشگاه کیندل دسترسی دارند. این درحالیست که کاربران از طریق سرویس Lovefilm Instant می‌توانند به تماشای بیش از 15 هزار فیلم سینمایی و برنامه تلویزیونی بپردازند.
از سوی دیگر آمازون اعلام کرد که سرمایه‌گذاری خود را روی محتوای ویدیویی افزایش داده و حق پخش چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را برای جذب مخاطبان بیشتر خریداری خواهد کرد.
بنابر اعلام این فروشگاه اینترنتی از زمان خریدLovefilm به وسیله آمازون، محتوی و برنامه‌های این سرویس پخش آنلاین تصاویر ویدیویی سه برابر شده است. هزینه اشتراک سالیانه سرویس جدید آمازون 79 پوند خواهد بود و کاربرانی که در هفته نخست راه‌اندازی این سرویس اشتراک خود را خریداری کنند 30 پوند تخفیف دریافت خواهند کرد.
گفتنی است مشترکان Current Prime تا زمان اتمام اشتراک خود به‌طور نامحدود به محتوای ویدیویی این سرویس دسترسی خواهند داشت.
این سرویس به کاربران امکان می‌دهد محتوای ویدیویی دلخواه خود را روی انواع دستگاه‌های الکترونیکی از جمله کتابخوان کیندل فایر، آی‌پد، آیفون، ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، گوشی‌های سونی، سامسونگ و ال‌جی و تلویزیون‌های هوشمند تماشا کنند.
آمازون همچنین اعلام کرد که کاربران کیندل می‌توانند روی این کتابخوان الکترونیکی به تماشای محتوای ویدیویی از طریق سرویس Prime Instant Video بپردازند.
در سال 2013 فروش آمازون در انگلیس طی درخواست نمایندگان پارلمان این کشور برای تحریم خدمات فروش آنلاین به‌دلیل مالیات ناچیزی که این شرکت‌ها ملزم به پرداخت آن هستند کاهش یافت.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :