آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 46266
تاریخ انتشار : 30 بهمن 1392 12:13
تعداد بازدید : 753

فیس بوک ارتباط زوج ها را تشخیص می دهد

فیس بوک روز جمعه و همزمان با روز والنتاین مطلبی را روی وبلاگ خود منتشر کرد که نشان می داد در چه زمانی دو نفر وضعیت خود را به in a relation تغییر می دهند.

ایتنا- به نوشته فیس‌بوک سه ماه قبل از اینکه یک زوج تصمیم به چنین کاری بگیرند مطالب مشترک زیادی را به اشتراک می‌گذارند (متوسط ۱.۶۷ پست  در روز ) اما ۱۲ روز پیش از آن زمان تعداد این پست‌های مشترک به صفر می‌رسد.  فیس‌بوک این اطلاعات را طی سه سال از روی آمار مربوط به زوج‌هایی استخراج کرده که تاریخ مشخصی را برای ازدواج مشخص کرده‌اند ( و نه فقط وضعیت خود را تغییر داده‌اند) اعلام کرده است.
جالب است که فیس‌بوک دریافته، کاربران بعد از اینکه وضعیت خود را به in a relation تغییر می‌دهند، تعداد پست‌های‌شان کاهش می‌یابد. فیس‌بوک چنین نتیجه‌گیری می‌کند که احتمالا زوج‌ها تصمیم ‌می‌گیرند زمان بیشتری را با هم بگذارنند تا اینکه همچنان فعالیت‌های آنلاین داشته باشند. از سوی دیگر فیس‌بوک معتقد است که پس از ایجاد یک رابطه زوج‌ها پست‌های مثبت بیشتری را نسبت به قبل از یک رابطه روی صفحه خود قرار می‌دهند. مبنای تحلیل فیس‌بوک استفاده از شکلک‌های مثبت مثل love، nice و happy و مقایسه آنها با شکل‌های hate ، hurt , bad  است. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :