آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 4421
تاریخ انتشار : 7 دی 1390 23:34
تعداد بازدید : 444

معاون وزير ارتباطات تاكيد كرد:

رگولاتوري با ارایه دهندگان خدمات متخلف برخورد كند

رييس سازمان فناوري اطلاعات گفت: قطعي و وصلي هاي اخير اينترنت در ارتباط با سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي است كه بايد هر چه زودتر به اين موضوع ورود پيدا كند.

ایسنا- علي حكيم‌جوادي، معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درباره برخي اختلالات در ارتباطات اينترنتي طي هفته‌هاي اخير بیان كرد: بخشي از اين اختلالات به ارایه‌دهندگان خدمات همچون مخابرات و شركت‌هاي ندا بر مي‌گردد كه در اين راستا مركز «متما» بررسي‌هايي را انجام داده و در پايان هر ماه گزارش‌هايي را ابلاغ و 10 شركت برتر در ارایه خدمات را معرفي مي‌كند.
به گفته او، در مركز متما برروي كيفيت ارایه خدمات متمركز هستيم و سامانه‌هايي روي آن قرار دارد كه امكان ارایه گزارش وجود دارد. حكيم‌جوادي افزود: رگولاتوري با‌ ارایه‌دهندگان خدمات كه در قالب چارچوب‌هاي تعيين شده حركت نكنند، برخورد خواهد كرد. رييس سازمان‌ فناوري اطلاعات با تاكيد بر اينكه بايد ارایه‌دهندگان خدمات مبتني بر IP را به ارایه سرويس‌هاي تعريف شده در چارچوب قانون مجاب كنيم، عنوان كرد: بخش اصلي در ارتباط با رگولاتوري به‌عنوان نهاد نظارتي است كه مي‌تواند بر روند خدمات اپراتورها نظارت كند كه اميدواريم با ورود هرچه زودتر، شاهد ارتقاي كيفيت خدمات باشيم. طي سه هفته اخير قطعي و وصلي‌هاي مكرر ارتباطات اينترنتي كاربران مخابرات و همچنين شركت‌هاي خصوصي ISP، صبر كاربران را لب‌ريز كرده و موجب شد برخي ارتباطات ضروري از دسترس خارج شوند.
پيش از اين نيز قطعي و وصلي‌هاي ارتباطات اينترنتي وجود داشت اما به گونه‌اي نبوده كه در طول چند دقيقه به صورت پياپي بسته‌اي ارسال نشود، البته اين موضوع بيشتر از ديد كاربران ADSL مطرح شده و وضعيت كساني كه DIAL UP استفاده مي‌كنند، مشخص نيست.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :