آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 43548
تاریخ انتشار : 8 بهمن 1392 10:54
تعداد بازدید : 1444

در نخستین نشست مدیر عامل جدید تشریح شد

سه استراتژی همکاران سیستم برای سال 93

مدیر عامل جدید همکاران سیستم سه محور توسعه بازار محصولات جدید، تقویت حرفه ای گری و ارتقاء سطح رضایت مشتریان را مهمترین استراتژی های این شرکت در دوره مدیریت جدید اعلام کرد.

فناوران – مهدی امیری در مراسمی که به منظور معرفی استراتژی‌ها و سه برند جدید این شرکت برگزار شد به سابقه 25 ساله همکاران سیستم به عنوان یک شریک تجاری در کنار بزرگترین واحدهای اقتصادی کشور پرداخت و گفت: همکاران سیستم کار خود را با تولید نرم‌افزار شروع کرده است اما طی یک ربع قرن فعالیت خود به نحوی رشد کرده که اکنون در جایگاهی است که تولید نرم‌افزار تنها بخشی از فعالیت اصلی این شرکت را تشکیل می‌دهد.
امیری ادامه داد: همکاران سیستم اکنون در کنار تولید نرم‌افزارهای شرکتی، برای تسهیل فرایندهای مدیریتی مشتریانش به عرضه خدماتی ویژه مرتبط با این نرم‌افزارها نیز می‌پردازد.
به گفته وی این تحولات شرکت را به تدریج به سمت فراهم آوردن مجموعه‌های محصول-خدماتی سوق داده است که می‌توان آنها را "راهکارهایی ارزش آفرین" و نه "نرم‌افزارهایی" صرف نامید.

    سه برند جدید محصولات همکاران سیستم
مدیر عامل همکاران سیستم با معرفی سه برند جدید برای تازه‌ترین محصولات این شرکت گفت: امسال با بازسازی معماری برند همکاران سیستم به جدید‌ترین محصولات این شرکت هویت مستقل دادیم و به این ترتیب سه برند محصولی راهکاران، سپیدار و دشت را برای این محصولات انتخاب کردیم.
به گفته امیری راهکاران نام تازه محصول استراتژیک همکاران سیستم است که طی چند سال گذشته تحت عنوان "نسل سوم" برای توسعه آن سرمایه گذاری وسیعی صورت گرفته است. وی "راهکاران" را سرمایه اصلی و رکن آینده شرکت دانست که بر اساس بودجه بندی سال آينده، یک سوم از درآمد فروش همکاران سیستم را به خود اختصاص دهد.امیری همچنین از رشد فروش "سپیدار همکاران سیستم"، محصول ویژه کسب و کارهای کوچک خبر داد و گفت: این محصول که به خوبی جای خود را در بازار باز کرده و شناخته شده است، در سال آینده 15 درصد از کل فروش شرکت را به خود اختصاص خواهد داد.
به گفته امیری "دشت همکاران سیستم" نیز محصولی ویژه اصناف و فروشگاه‌های کوچک است که به دلیل سهولت کاربری، تطابق با قوانین دولتی و کشش بازار مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت.

     تبدیل مشتری راضی به مشتری خشنود
به گفته امیر مشتریان همکاران سیستم همواره در محور توجه این شرکت قرار دارند و این شرکت روی ارتقای توانمندی مشتریان سرمایه گذاری وسیعی انجام می‌دهد. از این رو برای افزایش رضایت و تبدیل آنها به مشتری خشنود در سال آینده برنامه‌هایی چون شریک کردن مشتریان در مسیر توسعه محصولات، رضایت سنجی مستمر و لحظه‌ای و همچنین بهبود فرایند‌ها و زیرساخت‌های پشتیبانی اجرا خواهد شد.
    توسعه حرفه‌ای‌گری در همکاران سیستم
مهدی امیری ارتقا سطح حرفه‌ای گری در همکاران سیستم را یکی دیگر از نقاط تاکید این شرکت در مسیر آینده عنوان کرد و گفت: همکاران سیستم مجموعه‌ای متشکل از نیروهای زبده است. ما فضایی برای کار با حرفه‌ای‌ها ایجاد کرده‌ایم و همواره مشغول ارتقای سطح حرفه‌ای گری در این شرکت هستیم. همچنین مراقبت ویژه از مشتریان، سخت کوشی، مسوولیت پذیری و پاسخ‌گویی در برابر علکرد از ویژگی‌های نیروهای حرفه‌ای همکاران سیستم است.

   ایستادگی همکاران سیستم روی اصول
مهدی امیری مدیر عامل همکاران سیستم در پاسخ به این پرسش که چرا برخی همچنان ترجیح می‌دهند با شرکت‌های به مراتب کوچک‌تر و گمنام‌تر از همکاران سیستم کار کنند گفت: ابتدا باید بگویم که بالغ بر هزار مشتری ما در سال خرید و همکاری خود را با تمدید کرده و می‌کنند.وی ادامه داد: اما واقعیت آن است که برخی از شرکت‌های گمنام که در این بازار فعال هستند قول‌های بزرگ و وعده خدمات 5 ساله رایگان می‌دهند. که در ادامه چنین قول‌ها و وعده‌هایی محقق نمی‌شود.
امیر افزود: یا این گونه شرکت‌ها گاها به مشتری خود اعلام می‌کنند که ما هر کاری بخواهید برای شما انجام می‌دهید اما در همکاران سیستم به علت بلوغ سازمانی و داشتن تجربه زیاد، این را می‌دانیم که باید به مشتری در صورت رفتن به مسیر نادرست مشاوره لازم را داد. به عبارت دیگر همکاران سیستم روی اصول خود است و تعهد کاری را می‌دهد که در توان خود می‌بیند.

    جوانگرایی در مدیریت همکاران سیستم
در بخش دیگری از این نشست شهریار رحیمی مدیر عامل پیشین و عضو هیات مدیره همکاران سیستم در پاسخ چرایی و چگونگی انتخاب مدیر عامل جدیدی خارج از حلقه بنیانگذاران شرکت گفت: فلسفه حیات هر موجود زنده تغییر است و تغییر مدیریتی نیز در همین راستا انجام می‌شود.وی با تاکید بر لزوم این تغییرات برای ارتقای عملکرد شرکت گفت: قریب به سه سال روی این تصمیم کار شد تا در یک فرایند پیچیدگی‌های کار به مدیر عامل جدید منتقل شود.
محمود نظاری رییس هیات مدیره شرکت همکاران سیستم نیز در تکمیل گفت: اگر به روند تعیین مدیران در دنیا نیز نگاه کنید، جوان‌ها در راس شرکت‌های موفق قرار دارند و در شرکت‌های بزرگ جوانگرایی شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر میانگین سن بالغ بر هزار کارمند همکاران سیستم 27 سال است گفت: با این شرایط سنی کارکنان نیز با مدیر عامل و تیم مدیریتی جدید بهتر می‌توانند کارکنند، ضمن این که رویکردها تغییر کرده و نسل عوض شده و همچون بازیکنان تیم‌ها که بعد از مدتی باید روی صندلی مربی‌گری رفته و جا را برای جوانترها بازکنند چنین اتفاقی در همکاران سیستم نیز در حال رخ دادن است.
بر اساس این گزارش مهدی امیری مدیر عامل جدید همکاران سیستم از 20 آذر امسال به این سمت منصوب شده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :