آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 40798
تاریخ انتشار : 30 آذر 1392 11:3
تعداد بازدید : 723

شاخص های ارزیابی اپراتورهای ارتباطی اعلام شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان رگولاتوری شاخص های ارزیابی سالیانه عملکرد اپراتورهای سرویس های ارتباطی در سال جاری را اعلام کرد.

روابط عمومی رگولاتوری - حسن رضوانی گفت: ارتقای کیفیت و کمیت شبکه ارتباطی، افزایش رضایت مشتری، ایجاد
بستری به منظور رشد توانمندی‌ها و قابلیت‌های اپراتور و بررسی وضعیت امکانات و استفاده از استانداردهای ملی و بین‌المللی از جمله این شاخص
است.
وی ادامه داد: همچنین رعایت مفاد پروانه‌های اعطایی و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نحوه تعامل اپراتور و ارزیابی عملکرد فنی، حقوقی، مالی و اداری اپراتورها در چارچوب اصول رگولاتوری از دیگر متغیرهایی است که اپراتورهای سرویس‌های ارتباطی براساس آن ارزیابی می‌شوند.
وی درباره رویکرد رگولاتوری در ارزیابی اپراتورها افزود: رویکرد رگولاتوری در این زمینه، جاری‌سازی و بازنگری توانمندی‌های اپراتور است و شاخص‌های اعلام شده در چارچوب معیارهای رهبری و مدیریت سازمانی، فرایندهای سازمانی، منابع و مشارکت‌ها
و منابع انسانی مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج حاصل از آن با معیارهای نتایج مشتری، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکرد، امتیازدهی
می‌شود.
وی افزود: به منظور اطلاع اپراتورها، مدل ارزیابی ارایه‌کنندگان خدمات سرویس‌های ارتباطی شامل خدمات تلفن ثابت، سیار و پستی و الگوی مربوط به آن در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بخش معرفی سازمان، معاونت نظارت و اعمال مقررات، دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی، نظارت بر اتصال متقابل و ارزیابی عملکرد بارگذاری
شده است.
نتایج ارزیابی اپراتورهای ارایه ‌دهنده خدمات سرویس‌های ارتباطی در چهارمین جشنواره فاوا در اردیبهشت 93 اعلام
می‌شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :