fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 40111
    تاریخ انتشار : 20 آذر 1392 11:8
    تعداد بازدید : 636

    وزیر صنعت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خدمات پس از فروش:

    بی توجهی به خدمات پس از فروش تولید را ناکام می گذارد

    وزیر صنعت، معدن و تجارت، دیروز در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایتمندی مصرف کنندگان گفت: بحث خدمات پس از فروش خارج از تولید، بازرگانی و تجارت نیست و برگزاری این نمایشگاه ابتکار جدیدی است که برای دومین بار با حضور شرکت های ارایه دهنده خدمات برتر حوزه الکترونیک، لوازم خانگی و موبایل برگزار می شود.

    فناوران- محمدرضا نعمت زاده افزود: اگر چرخه تولید تا مصرف را به شکل یک زنجیره در نظر بگیریم خواهیم دید که همه حلقه‌های این زنجیر به هم مرتبط است و اگر یک حلقه یا بخش نادیده گرفته شود، این ارتباط منفصل خواهد شد.
    وی با تاکید بر این که باید به خدمات قبل از فروش توجه کافی شود، گفت: حتی اگر به قبل از تولید برگردیم، باید بحث بازرسی و نظارت بر مواد اولیه به عنوان یک اصل جدی گرفته شود چرا که اگر این مواد اولیه اشکالاتی داشته باشد، خود به خود محصول نهایی سالم، مرغوب و با کیفیت تولید نخواهد شد.
    نعمت زاده با بیان این که حق نداریم به مشتری بگوییم مشکل مربوط به خودت است، افزود: باید کالای تولیدی را عیب‌یابی کرد و دید مشکل به وجود آمده از کجاست تا با توجه به خط آخر تولید و توجه به رضایت مشتری، بتوانیم کالای کیفی و مرغوب تولید کنیم.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که اگر به همه مراحل تولید بها دهیم، مشکلی برای زنجیره تولید ایجاد نخواهد شد، افزود: در دنیای رقابتی امروز ارایه خدمات پس از فروش علاوه بر اینکه راهکاری برای توسعه بازار محسوب می‌شود بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای جوابگویی به نیازها و انتظارات جدی مصرف‌کنندگانی است که برای خرید کالایی با نشان تجاری خاص اقدام می‌کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :