آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 39438
تاریخ انتشار : 11 آذر 1392 11:33
تعداد بازدید : 860

ترکیب واقعیت و مجاز در فروشگاه eBay

eBay، با همکاری برندها و یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جهان نوع جدیدی از مال های تجاری را به مشتریان معرفی می کند که در آن دنیای آنلاین و ترکیب آفلاین با هم ادغام می شوند.

فناوران- در مرکز خرید وست‌فیلد در بخش مرکزی سانفرانسیسکو، شرکت eBay دو صفحه نمایش غول پیکر را در قسمت ورودی قرار داده که به مشتریان امکان می‌دهد به صورت مجازی محصولاتی که نیاز دارند را پیدا کنند و سپس با راهنمایی این نمایشگرها به مغازه‌ مورد نظر هدایت شوند. eBay معتقد است که با وجود این نمایشگر و ترکیب دنیای فیزیکی و مجازی، سرویس بهتری به مشتریان خواهند داد. استیو یانکویچ (Steve Yankovich)، نایب رییس بخش نوآوری شرکت eBay در این باره گفت: ما به دنبال استفاده از فناوری‌های جدید و محقق کردن ایده استفاده از عینک هوشمند و حرکت با آن در داخل فروشگاه‌های بزرگ هستیم. درواقع، زمانی که مشتری عینک هوشمند به چشم دارد، هر زمان که از جلوی مغازه یا فروشگاهی رد می‌شود، در یک نگاه می‌تواند تمامی ‌محصولات داخل آن را تماشا کند و علاوه بر آن، قیمت‌ها را نیز ببیند. وی افزود: البته ما به این هم بسنده نکرده‌ایم و می‌خواهیم این نوع خرید آنلاین- آفلاین را در هر جایی که کاربران در رفت‌وآمد هستند مثلا در اتوبوس، قطار و هواپیما یا هر جایی که منتظر است، گسترش دهیم. وی عنوان می‌کند: هدف من رسیدن به ایده فیلم «گزارش اقلیت است». در این فیلم تام کروز، نقش اول فیلم با استفاده از حرکات دست، تمامی‌ عملیات مربوط به کامپیوتر را انجام می‌دهد.  چیزی که این نمایشگر را از بقیه نمایشگرها جدا می‌کند، لایه‌های پروژکشن فیلم و عینکی است که به آن وصل شده و با آن کار می‌کند. گفتنی است که پروژکتور 4K آن ساخت سونی و نرم‌افزار آن نرم‌افزار اختصاصی eBay است که روی این سیستم و همچنین عینک‌ها نصب شده است. جالب اینجاست که این عینک‌ها هم قابلیت ارتعاش دارند و هم مجهز به اسپیکرند. در نتیجه مشتریان می‌توانند زمانی که با نمایشگر کار می‌کنند، صداهای آن را از طریق عینک بشنوند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :