آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 37478

پاسخگویی تامین اجتماعی الکترونیکی شد

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با اعلام اینکه پاسخگویی تلفنی، الکترونیکی و پیامکی در این سازمان به روز شده است، افزود: مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی تامین اجتماعی به صورت مستقیم پاسخگوی تماس های تلفنی، الکترونیکی و پیامکی است.

فناوران- براساس این گزارش پیام‌های صوتی ضبط شده و پیامک‌های دریافت شده در ایام تعطیل و ساعات غیراداری در اسرع وقت پاسخ داده می‌شود.
همچنین پیام‌های الکترونیکی نیز در ساعات اداری به صورت آنلاین و در ایام تعطیل و ساعات غیراداری با فاصله حداکثر 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد
این اداره ثبت شکایات را از دیگر اقدامات مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی عنوان کرد و افزود: شکایات مخاطبان و کارکنان تامین اجتماعی از سوی این مرکز ثبت و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.
شناسایی، کشف نقاط ضعف و قوت دستورالعمل‌های اجرایی سازمان تامین اجتماعی از دیگر نتایج عملکرد مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی است. تجزیه و تحلیل عوامل نارضایتی مخاطبان و ارایه راهکار برای کاهش نارضایتی از طریق ارزیابی و پالایش پیام‌های دریافت شده نیز در دستور کار مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی تامین اجتماعی قرار دارد.
براساس این گزارش، تقویت سامانه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی 142 از اولویت‌های کاری این سازمان است به طوری که این سامانه در زمان آغاز به کار دارای 30 خط آفلاین بود و به بیشتر پیام‌های دریافتی در مدت 48 ساعت پاسخ می‌داد. اکنون این سیستم به صورت آنلاین درآمده و مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی تامین اجتماعی شکل گرفته است.
در دوره مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی تقویت مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی در دستور کار قرار دارد، ضمن آنکه در آینده شاهد بهبود عملکرد این مرکز خواهیم بود، خدمات جدیدی نیز در حوزه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی ارایه خواهد شد.
تامین اجتماعی سهولت برقراری ارتباط با مرکز اطلاع‌رسانی و پاسخگویی را دلیل اصلی استقبال مخاطبان از این مرکز اعلام و افزود: سامانه تماس تلفنی 142 و سامانه دریافت و ارسال پیام کوتاه با شماره 5000142 و همچنین درگاه الکترونیکی 142.tamin.ir آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایات و دریافت نظرات و دیدگاه‌های مخاطبان سازمان تامین اجتماعی است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :