fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 3730
    تاریخ انتشار : 13 آذر 1390 9:44
    تعداد بازدید : 799

    سامانه پشتیبانی اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان تهران راه اندازی شد

    سامانه 1899 واحد پشتیبانی اینترنت پرسرعت کاربران شرکت مخابرات استان تهران به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان تهران است.

    فناوران - موسی شیردل، مسوول واحد ناک مخابرات منطقه 8 تهران با بیان این مطلب گفت: چنانچه مشترکان درخواست ارتباط با واحد پشتیبانی فنی را داشته باشند پس از قرار دادن یک دستگاه تلفن روی خط ADSL و تماس با سامانه 1899 از دو طریق می‌توانند به واحد مذکور متصل شوند.
    وی افزود: ابتدا شماره تلفن اینترنت پرسرعت خود را وارد کنید و برای گذاشتن پیغام خرابی کلید شماره (1) را فشار دهید سپس مجددا شماره تلفن اینترنت پرسرعت را وارد کرده و پیغام‌تان را بگذارید در انتها کلید (9) را فشار داده و از سیستم خارج شوید.
    وی گفت: در صورتی که کاربران کلید شماره (9) را نفشارند پیغام خرابی آنان ثبت نمی‌شود. پس از ثبت خرابی در مدت کمتر از یک ساعت کارشناسان واحد پشتیبانی با کاربر مربوطه تماس گرفته تا مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند.شیردل عنوان کرد: کاربران برای ارتباط با کارشناسان دیتا در مورد اعلام خرابی و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت پس از تماس با سامانه 1899 و انتخاب کلید شماره (1) کلید 2 را انتخاب و شماره تلفن خط اینترنت پرسرعت خود را وارد کرده و مجددا کلید (2) را فشار داده تا ارتباط مستقیم برقرار شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :