آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 36636
تاریخ انتشار : 5 آبان 1392 11:37
تعداد بازدید : 797

افزایش امکانات تلفن بانک پارسیان

با هدف توسعه هرچه بيشتر بانکداري الکترونيکی، بانک پارسيان اقدام به ارتقا دادن سرويس تلفن بانک خود کرد.

فناوران- در نسخه جدید تلفن‌بانک پارسیان که نسبت به نسخه قبلي جامع‌تر و از امنيت بالاتري برخوردار است. در این سیستم جدید امکان ورود به سامانه از روش‌هاي مختلفي مانند ورود با شماره سپرده، شماره کاربري، شماره کارت و ميهمان میسر است که سه روش آخر جديد است. ورود به عنوان کاربر ميهمان، مشتري را قادر مي‌سازد که شماره شباي حساب خود و يا نرخ ارز روز جاري را دريافت کند. همچنين از آنجا که اکثر مشتريان همواره کارت نقدي خود را به همراه دارند، قابليت ورود با شماره کارت نقدي و ساير کارت‌هاي شتابي، استفاده از اين سامانه را براي آنان در هر زمان و مکان مقرر مي‌سازد. نحوه ورود شماره سپرده بايد به صورت چاپ شماره سپرده در دفترچه/دسته چک (xxx-xxxxxxx-x)  و استفاده از علامت «*» به جاي «-» ، مانند (xxx*xxxxxxx*x )است. در تلفن‌بانک جديد براي امنيت بيشتر اطلاعات مشتريان، در نخستين ورود از آنها خواسته مي‌شود که رمز ورود (و يا کد کاربري) خود را تغيير دهند. با استفاده از گزينه تنظيمات نيز هر زمان که مشتري بخواهد مي‌تواند نسبت به تغيير کد کاربري، رمز اول و دوم (انتقال وجه) خود اقدام کند. در ادامه امکانات تلفن‌بانک جديد آورده شده‌ است.
ورود با شماره کارت: در سامانه تلفن‌بانک پيشين، چنانچه مشتري با شماره کارت خود وارد مي‌شد فقط امکان مسدودي کارت وجود داشت، اما در تلفن‌بانک جديد علاوه بر مسدودي کارت، مشتري مي‌تواند موجودي کارت خود را نيز دريافت کند و از سرويس‌هاي پرداخت که قابليت پرداخت قبض و خريد شارژ تلفن همراه را داراست، بهره‌مند شود.
مديريت سپرده: در سامانه جديد، امکان عمليات بانکي به دو امکان مديريت سپرده و انتقال وجه تفکيک شده است تا دسترسي مشتري به امکانات مورد نظرش تسهيل شود. در مديريت سپرده، مشتري مي‌تواند موجودي حساب خود و سه گردش آخر حساب خود را دريافت کند و در صورت تمايل صورت‌حساب سپرده خود را براساس تاريخ و يا تنظيمات پيش‌فرض (قابل تغيير با استفاده از گزينه تنظيمات) از طريق فکس دريافت دارد.
انتقال وجه:  تفاوتي که در اين منو مشاهده مي‌شود ترکيب گزينه‌هاي انتقال وجه به حساب خود و انتقال وجه به حساب ديگران تحت عنوان يک گزينه به نام انتقال وجه عادي است و همچنين افزوده شدن امکان تنظيم و لغو انتقال وجه مستمر، ثبت و پيگيري انتقال وجه بين بانکي (پايا) است.
ساير سرويس‌هاي پرداخت: اين سرويس امکان جديدي است که پرداخت قبض شرکت‌هاي طرف قرارداد (مانند تلفن، همراه اول و ...) و خريد شارژ تلفن همراه را امکان‌پذير مي‌سازد.
مديريت چک: اين امکان درواقع همان امکان خدمات چک است با اين تفاوت که اگر مشتري با شماره سپرده غيرجاري وارد شود، فقط مي‌تواند گزارش چک‌هاي واگذار شده به حساب را دريافت کند. اما براي حساب جاري امکان ثبت مبلغ چک (براي يادآوري مبلغ صحيح به کاربر هنگام پرداخت وجه آن) و گزارش برگه‌هاي دسته چک و پيگيري وضعيت چک علاوه بر گزارش چک‌هاي واگذار شده به حساب وجود دارد.
مديريت تسهيلات: اين سرويس از امکانات جديدي است که مشتري را قادر مي‌سازد گزارش اقساط پرداختي تسهيلات خود را دريافت کرده و همچنين نسبت به پرداخت اقساط از سپرده منتخب خود، اقدام کند.
تغيير تنظيمات: اين امکان قبلا نيز در تلفن‌بانک وجود داشت اما در سرويس جديد، بسيار کامل‌تر است به گونه‌اي که علاوه بر امکان تغيير رمز ورود و رمز انتقال وجه و کد کاربري، مشتري را قادر مي‌سازد که تنظيمات پيش‌فرض صورت‌حساب، سپرده پيش‌فرض پرداخت تسهيلات، نحوه اعلام موجودي را تغيير دهد و همچنين سقف و کف انتقال وجه را به او اعلام کند.
خدمات عمومي: با استفاده از اين امکان، دريافت راهنما از طريق دور نگار، دريافت شماره شبا، دريافت نرخ ارز و اعلام سقف و کف انتقال وجه براي مشتري فراهم شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :