fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 36384
    تاریخ انتشار : 1 آبان 1392 10:34
    تعداد بازدید : 593

    ارتباطات کشور را از کلاهبرداران پاک کنید

    تبلیغات برای یک یا چند کالای نام و نشان دار و دارای هویت مشخص ایراد و اشکالی ندارد اما وسوسه کردن مردم با تبلیغات دروغین آن هم از مسیری که زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اداره می شود، اشکال دارد.

    اگرچه امروز قسمتی از وظایف شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی سپرده شده است، اما نباید از این فضای ارتباطی با اهداف سودجویانه استفاده شود.آنچه اکنون بسیاری از مردم را نسبت به عملکرد شرکت مخابرات و مراکز وابسته به آن بدبین می‌کند، تبلیغات تجاری و سودجویانه‌ای است که توسط برخی افراد و شرکت‌ها انجام می‌شود.به عنوان مثال در پیامکی از مشترکان خواسته می‌شود کلمه یا عددی را به شماره‌ای خاص ارسال و در یک قرعه‌کشی میلیونی شرکت کنند. مانند: شما به عنوان یک فرد خوش‌شانس به قرعه‌کشی ... با جوایز ارزنده راه یافته‌اید، لطفا با ارسال کلمه ... به شماره ... شانش خود را برای برنده شدن افزایش دهید.ارسال این دست پیامک‌های وسوسه برانگیز اما به قول بعضی‌ها، جیب مردم خالی کن پایانی ندارد و شبانه‌روز ذهن و فکر بسیاری از مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را به خود مشغول کرده است.سوءاستفاده از حساسیت‌های ملی و مذهبی مانند کلمه خلیج همیشه فارس و غیره در قالب مسابقه پیامکی آن هم توسط فرد یا افراد ناشناس، نگاه بدبینانه‌ای نسبت به ابراز و فناوری جدید به نام تلفن همراه در جامعه ایجاد کرده است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :