fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 36269
    تاریخ انتشار : 30 مهر 1392 10:24
    تعداد بازدید : 1296

    مدیرعامل اپراتور دوم در مراسم هفتمین سالروز آغاز فعالیت شرکتش اعلام کرد:

    مخابرات از اینترکانکشن با ایرانسل 500 درصد سود می برد

    شرکت ایرانسل یکشنبه شب گذشته در مراسمی با حضور خبرنگاران، ضمن گرامی داشت آغاز هفتمین سال فعالیت اش، از 7 سرویس جدید نیز رونمایی کرد.

    فناوران- باقر صمدی، مدیر کل بازاریابی ایرانسل، در همایش رسانه ای هفتمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، خدمات و محصولات تعرفه پویا (جزیره ایرانسل)، سامانه ارتباط تعاملی، سامانه جامع ارایه خدمات، پورتال پیشرفته پیام کوتاه انبوه، پوشه ایرانسل، آهنگ پس‌زمینه و میزبان پیامک را رونمایی و معرفی کرد. علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم با بیان سرمایه گذاری 1.2 میلیارد دلاری MTN در ایران، گفت که 400 میلیون دلار از درآمدهای این شرکت به دلیل تحریم ها امکان خروج از کشور را نیافته است. وی البته گفت که بانک مرکزی قول مساعد داده تا نسبت به خروج این سرمایه کمک کند. مدیرعامل شرکت ایرانسل با بیان اینکه تا پایان سال گذشته، چهار هزار و 200 میلیارد تومان درآمد داشته‌ایم، گفت: 200 میلیارد تومان از درآمدهای این شرکت در سال 91 از محل ارزش افزوده به دست آمده است.
    موافق بورسی شدن هستم
    دزفولی درباره زمان ورود ایرانسل به بورس گفت: شخصا موافق ورود به بورس هستم. اما این تصمیم به سهامداران ایرانسل مربوط می‌شود. وی افزود: زمانی که پروانه ما صادر شد موضوعی به‌نام واگذاری سهام از طریق بورس در آن مطرح نشده بود اما بعدها به واسطه‌ الحاقیه‌ای که به تصویب مجلس رسیده بود قرار شد که 21 درصد از سهام ما در بورس واگذار شود و ما در جلسات مختلفی که با سازمان تنظیم مقررات ارتباطات داشتیم توضیحات خود در این زمینه را مطرح کردیم و گفتیم که ممکن است شرایط عوض شده باشد. قرار بر آن شد که نتیجه‌ نهایی به ما ابلاغ شود. مدیرعامل اپراتور دوم افزود: البته رفتن به بورس چیز بدی نیست. اما گاه به گونه‌ای در مطبوعات وانمود می‌شود که گویی این موضوع نوعی تنبیه برای اپراتور است.
    سیم‌کارت فعال بدون مالک نداریم
    مدیرعامل شرکت ایرانسل درباره فروش سیم‌کارت‌های فعال این شرکت در بازار، با تاکید بر اینکه در این شبکه سیم‌کارت فعالی که مالک نداشته باشد وجود ندارد، گفت: اتفاقی که در بازار رخ داده به خاطر تقلب برخی نمایندگی‌ها و همچنین سوءاستفاده از مدارک مردم است. وی با بیان اینکه ایرانسل در همین ارتباط جلساتی را با پلیس فتا داشته است، افزود: از آنها هم خواستیم راهکاری که سراغ دارند را به ما بگویند تا مشکلاتی از این دست به وجود نیاید. معتقدم تا زمانی که قوه قضاییه ورود پیدا نکند مشکلی حل نمی‌شود. دزفولی با بیان اینکه ایرانسل امکان برخورد با نمایندگی‌های خود را دارد و گزارش‌ سوءاستفاده سایر گروه‌ها را به نهادهای مربوطه ارایه خواهد داد، گفت: در ترمینال دو فرودگاه اطلاعیه‌ای نصب و در آن درج شده بود، سیم‌کارت فعال اپراتورهای مختلف موجود است، ما خودمان درخواست کردیم که این اطلاعیه را بردارند. اما اگر هنوز آن اطلاعیه موجود است «واویلاست».
    مزاحمت تلفنی خاص ایرانسل نیست
    مدیرعامل شرکت ایرانسل ضمن تاکید بر اینکه افزایش قیمت ارز تاثیر مستقیمی‌ در میزان درآمدهای این شرکت ندارد درباره وضعیت اضافه دریافتی از مشترکان بابت آوای انتظار گفت: مبلغ اضافه دریافتی آوای انتظار معادل سه میلیارد تومان بود که به شماره حساب مشتریان بازگشت داده شد. دزفولی درباره نحوه برخورد با مزاحمت‌های تلفنی افزود: مزاحمت تلفنی خاص ایرانسل نیست و در تمام شبکه‌ها این نوع مزاحمت وجود دارد. برخورد با این وضعیت آیین‌نامه خاص خود را دارد. بنده از مزاحمت‌های پیامکی با محتوای مشترک طی هفته‌های اخیر بی‌اطلاع هستم. وی در ادامه با تاکید براینکه در پروانه ما برای ارایه نسل سوم تلفن همراه محدودیتی قید نشده است، افزود: حداقل باید نسل 2/5 را ارایه دهیم و سقفی تعیین نشده است. البته اگر اعتراضی در این باره وجود داشته باشد باید به رگولاتوری مراجعه کنیم.
    سود 500 درصدی مخابرات از اینترکانکشن با ایرانسل
    دزفولی همچنین درباره‌ ‌نظر مدیرعامل شرکت مخابرات مبنی بر زیان این شرکت از محل اینترکانکشن با ایرانسل گفت: مخابرات تاکنون 9 هزار و 400 میلیارد تومان از ارتباط با ایرانسل درآمدزایی داشته و و کل هزینه‌های این بخش برای مخابرات درحدود یکهزار و 900 میلیارد تومان بوده است. بنابراین میزان درآمد این بخش نسبت به هزینه‌ آن حدود پنج برابر است. حال مگر کل حاشیه سود مخابرات چند درصد است که رشد 500 درصدی را زیان‌ده می‌داند.
    درآمد 13 هزار و 800 میلیاردی دولت از ایرانسل
    دزفولی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون ایرانسل 46/1درصد از کل بازار تلفن همراه کشور را در اختیار دارد، افزود: کل درآمد مستقیم و غیرمستقیم دولت طی هفت سال گذشته 138 هزار میلیارد ریال است که 85 هزار میلیارد ریال پرداخت مستقیم ایرانسل به دولت است. مدیرعامل شرکت ایرانسل با بیان اینکه این شرکت در سال 91 رتبه بیست و چهارم را در بین 100 شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش و درآمد داشته است، گفت: متوسط نرخ قطعی مکالمات در شبکه ایرانسل 77 صدم درصد و نرخ موفق تماس را 98/2درصد است.

    آشنایی با 7 سرویس جدید ایرانسل

    باقر صمدی، مدیر کل بازاریابی ایرانسل، در این همایش رسانه ای 7 خدمت و محصول جدید این شرکت را هم به این شرح رونمایی و معرفی کرد:
    سامانه تعرفه پویا
    سامانه تعرفه پویا، محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه براساس ترافیک به صورت هوشمند، مدیریت توزیع ترافیک مصرف شبکه براساس تعرفه سطح سایت مخابراتی و مشترک، اطلاع‌رسانی تخفیف مکالمه از طریق Cell Broadcasting را فراهم می‌کند و امکان اطلاع‌گیری از تخفیف فعلی با شماره‌گیری USSD، تخفیف تعرفه در تماس صوتی تا 95 درصد و امکان مدیریت زمان و مکان مکالمه توسط مشترکان برای استفاده بهینه از اعتبار سیم‌کارت، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی رایگان از طریق کدهای دستوری #135* ویژگی‌های آن است.
    سامانه ارتباط تعاملی
    در سامانه ارتباط تعاملی امکان تخصیص تنها یک کد برای لیستی از خدمات و امکان دریافت هزینه از دارنده کد یا متقاضیان دریافت خدمت برای موسسات و سازمان‌ها فراهم شده است. معاملات املاک، صنعت توریسم و هتل‌داری، تمامی خدمات ارزش افزوده به صورت دیجیتال در حجم اندک، کاریابی، دولت الکترونیکی و خدمات و حمل و نقل و توزیع از جمله کاربردهای این سامانه است.
    سامانه جامع ارایه خدمات
    سامانه جامع ارایه خدمات برای ارایه دسترسی به شبکه اپراتور تلفن همراه از طریق API، ارائه API مربوط به شارژ و بیلینگ به شرکت‌های ثالث، SMS, Wap Push,USSD، پرتال مدیریت شرکای تجاری، سهولت و امنیت در اتصال به شبکه مخابراتی و کاهش زمان ورود به بازار برای VAS مورد استفاده قرار می گیرد.
    پوشه ایرانسل
    سرویس پوشه ایرانسل یا “ایرانسل درایو” سرویس خدمات ابری شخصی است که ذخیره‌سازی و مدیریت دفترچه تلفن، مدیریت پیام و ارسال و دریافت پیام‌ها از طریق وب، مدیریت فایل‌ها با اشتراک‌گذاری و اصلاح و امکان به اشتراک‌گذاری نظرات را فراهم می‌کند.
    پیامک هدیه و میزبان پیامک
    پیامک هدیه و میزبان پیامک ارسال پیامک در حالت نبود اعتبار و پرداخت توسط شماره مقصد بعد از پذیرش را فراهم می‌کند. برای ارسال پیامک از طریق این سامانه کافی است شماره مخاطب مورد نظر را به صورت پیش‌شماره سرویس، به این صورت وارد کنید:xxxxxxxx 73270493*
    آهنگ پس زمینه
    آهنگ پس زمینه نیز امکان ایجاد و پشخ صدای دلخواه براساس موقعیت تماس را فرهم می‌کند. این سرویس با تماس ازطریق IVR و با شماره گیری xxxxxx 727393 فعال می شود.
    پورتال پیشرفته پیامکانبوه
    پورتال پیشرفته پیامک انبوه امکان ارسال پیامک با نام شرکت را می دهد و تخصیص کد کوتاه، پورتال مدیریت پیامک ارسالی، مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و ارسال پیام برای گروه از پیش تعریف شدهاز
    ویژگی های آن است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :