آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 3521
تاریخ انتشار : 8 آذر 1390 9:34
تعداد بازدید : 642

معاون شركت زيرساخت خبر داد:

آغاز ارايه SLA براي خدمات اينترنت، VPN/MPLS و اينترانت

شركت ارتباطات زيرساخت از ابتداي آذرماه سال جاري براي خدمات اينترنت، VPN/MPLS و اينترانت تفاهم نامه سطح خدمات (SLA) ارايه مي دهد.

روابط عمومی زیرساخت - حسن شاهي، معاون بهره‌برداري و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت با اعلام اين مطلب گفت: اين شركت براساس مصوبه كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، خ دمات ياد شده را در چهار سطح الماس با ضريب دسترسي 9/99 درصد، سطح طلا با ضريب دسترسي 5/99 درصد، سطح نقره با ضريب دسترسي 99 درصد و سطح برنز با ضريب دسترسي 98 درصد به مشتريانش واگذار مي‌كند.
وي افزود: در صورتي كه مشتريان شركت ارتباطات زيرساخت هيچ موافقت‌نامه سطح خدماتي از زيرساخت درخواست نكنند، از سطح خدمات برنز بهره‌مند مي‌شوند.
شاهي گفت: علاوه بر اين شركت ارتباطات زيرساخت به‌منظور پاسخگويي به مشتريانش به ايجاد مركز پاسخگويي شبانه‌روزي اقدام مي‌كند تا به‌صورت تمام وقت پاسخگوي مسايل و مشكلات مشتريان
زيرساخت باشد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :