fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 35014
    تاریخ انتشار : 15 مهر 1392 11:16
    تعداد بازدید : 579

    سرویس های پستی که 100 روزه پیشرفت می کنند

    به تبعیت از برنامه 100 روزه دولت، وزارت ارتباطات نیز از زیرمجموعه های خود برنامه 100 روزه پیشرفت طلب کرده و شرکت پست، پیشرفت سرویس های پست تلفنی، پست الکترونیک، پست ویژه و پیک ویژه در 100 روز را به وزیر ارایه کرده است.

    خبرگزاری فارس - به تبعیت از دستور رییس‌جمهور برای تدوین برنامه 100 روزه برای بخش‌های مختلف دولت در  راستای تحول و بهبود معیشت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز تدوین برنامه 100 روزه‌ را در دستور کار خود قرار داده است. این وزارتخانه از تمام زیرمجموعه‌های خود برنامه‌های 100 روزه‌ای را درخواست کرده  و به تبعیت از سایر زیرمجموعه‌های وزارتخانه، شرکت پست نیز این برنامه زمان‌بندی شده را به وزیر جدید ارایه داده است.
    شرکت پست براساس خواسته واعظی، گزارشی از سرویس‌هایی که طی این 100 روز باید از نظر ترافیک و درآمد پیشرفت داشته باشند را به اطلاع وزیر رسانده است.
    از جمله سرویس‌هایی که شرکت پست در برنامه پیشنهادی به وزیر ارایه کرده،‌ می‌توان به سرویس پست تلفنی 193، صندوق پست الکترونیک، پست ویژه، مرکز تلفن (call center) و پیک ویژه (سرویس دست به دست) اشاره کرد. از میان این سرویس‌ها جزییات توسعه چند سرویس در دست است.
    برای مثال برنامه شرکت پست برای توسعه سرویس پست تلفنی 193، این است که بتواند علاوه بر سه استان فعلی (تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی)،‌ این سرویس را در 9 مرکز دیگر راه‌اندازی کند. سرویس پست تلفنی یک سرویس قدیمی شرکت پست است که در سال‌های گذشته فعال بود و در سال‌های اخیر به دلیل برخی عوامل مدیریتی شرکت و شرایط بازار، مغفول ماند. اکنون گویا بار دیگر تصمیم پست برای احیای این سرویس قدیمی جدی شده است. صندوق پست الکترونیک نیز همان سرویس ایمیل شرکت پست است که مدت‌ها پیش به صورت رسمی راه‌اندازی شده است. اما در آن مدت سپری شده این سرویس از اقبال چندانی برخوردار نشد و در نتیجه اوایل امسال شرکت پست و سازمان فناوری اطلاعات ایران، قراردادی برای توسعه این سرویس منعقد کردند تا رشد و اقبال آن شتاب گیرد و با این قرارداد، در مراسمی سرویس پست الکترونیک شرکت پست دوباره رونمایی شد. سرویس خرید و فروش اینترنتی نیز مدت‌هاست که توسط شرکت پست راه‌اندازی شده و رفته‌رفته از اقبال مناسبی برخوردار شده است. همچنان که طبق اعلام شرکت پست، این سرویس در شش ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته، 90 درصد رشد داشته است.
    از جزییات برنامه توسعه سرویس‌های دیگر در برنامه 100 روزه اطلاع دقیقی در دست نیست.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :