fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 3496
    تاریخ انتشار : 7 آذر 1390 12:46
    تعداد بازدید : 1621

    « پارس آتنا دژ» ارتقای نمایندگی کسپرسکی اش را با نمایندگان اش در کیش جشن گرفت

    کشتی سبز« پاد» در آب های نیلگون خلیج فارس

    شرکت پارس آتنا دژ (پاد) بعد از ارتقای سطح نمایندگی کسپرسکی خود از Enterprise Partner به Value Added Distributer، هفته گذشته موفقیتش را به همراه نمایندگانش در هتل داریوش جزیره کیش جشن گرفت.

     

     

    گزارش : مسعود فیاضی

    در این مراسم که با عنوان «سمینار نمایندگان پاد» از چهارشنبه دوم آذر ماه تا جمعه چهارم آذر به صورت تور تفریحی آموزشی برگزار شد  نمایندگان  برتر شرکت پاد، مدیران این شرکت و مدیران منطقه‌ای شرکت کسپرسکی حضور داشتند.
    همچنین شرکت پاد طی این سمینار نمایندگان برتر خود را معرفی و با اهدای گواهینامه نمایندگی و لوح تقدیر از آنها قدردانی کرد.

    من «پاد» توزیع‌کننده کسپرسکی هستم
    بر اساس این گزارش، شرکت پاد که  چهارمین سال فعالیتش را می گذراند در یکی دو سال اخیر رشد خوبی در زمینه ارایه محصولات کسپرسکی تجربه کرده است به تازگی به سه توزیع‌کننده دیگر محصولات کسپرسکی در منطقه ایران، پاکستان و افغانستان (West Asia) اضافه شده است.
    سمینار نمایندگان پاد که صبح روز پنجشنبه در سالن کنفرانس هتل داریوش کیش برپا شد با سخنرانی کوتاه باقر بحری رییس هیات مدیره شرکت پاد آغاز و با معرفی گروه آتنا توسط گل‌مر بحری، مدیرعامل پاد ادامه یافت.

    معرفی گروه آتنا
    گل‌مر بحری با بیان اینکه گروه آتنا از سه شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات آتنا، پارس آتنا دژ و 4S Technologies تشکیل شده است، گفت: شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات آتنا در زمینه PC، سرور و شبکه فعالیت دارد و شرکت پارس آتنا دژ نیز به طور خاص در زمینه امنیت فعال است. شرکت 4S Technologies نیز در دوبی نمایندگی محصولات امنیتی را برعهده دارد.
    وی با بیان اینکه زمینه فعالیت شرکت پاد حول سه محور مشاوره و ارایه راهکارهای امنیتی، نمایندگی محصولات امنیتی و خدمات و آموزش است، افزود: محور اول به بررسی ساختار شبکه از بعد امنیت، آسیب‌شناسی شبکه در لایه‌های مختلف و تست نفوذ می‌پردازد؛ نمایندگی کسپرسکی، سایبروم و ارایه محصولات اوریجینال در محور دوم فعالیت شرکت قرار دارد.شرکت پاد درزمینه ارایه محصولات سایبروم Sub Distributer شرکت FDC  است.
    وی درباره خدمات و آموزش که محور سوم فعالیت‌های شرکت پاد است تاکید کرد که هرگز امنیت به فروش ختم نمی‌شود و فروش قدم اول در امنیت محسوب می‌شود.
    بحری با بیان اینکه بحث آموزش در شرکت نزدیک به دو سال است که آغاز شده و حدود شش ماه است که به طور جدی‌تری پیگیری می‌شود، گفت: مباحثی چون سیستم‌های مجازی‌سازی، یکپارچه‌سازی، پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات امنیتی و آموزش مبانی امنیت و راهبری محصولات امنیتی طی دوره‌های آموزشی در شرکت برگزار می‌شود.

    محصولات پاد
    مدیرعامل پاد در بخش معرفی محصولات پاد نسخه‌های خانگی محصولات کسپرسکی را معرفی کرد و گفت: آنتی‌ویروس، اینترنتی سکیوریتی، موبایل سکیوریتی و اسمال آفیس سکیوریتی از محصولات خانگی شرکت کسپرسکی هستند.
    به گفته وی، نسخه اسمال آفیس سکیوریتی که کاربران آشنایی کمتری با آن دارند در واقع محصولی برای پنج کلاینت و یک سرور و برای شرکت‌های کوچک طراحی شده است.
    گل‌مر بحری همچنین نسخه جدید از سری محصولات تحت شبکه کسپرسکی را با نام Endpoint Security 8 معرفی کرد.
    اگر چه موضوع اصلی این سمینار حول محور کسپرسکی بود، اما گل‌مر بحری از کالای دیگر سبد پاد غافل نماند و توضیحات کاملی درباره تجهیزات UTM سایبروم ارایه کرد.
    به گفته وی، تفاوت UTM سایبروم با محصولات مشابه این است که سایبروم در محصولات خود به جز هفت لایه امنیتی شبکه ، یک لایه مجازی User نیز تعریف کرده است که هر کاربر با یک نام کاربر در شبکه با نام کاربری و رمز عبور قابل شناسایی می‌شود.

    ساختار جدید پاد در زمینه کسپرسکی
    در ادامه این سمینار گل‌مر بحری درباره ساختار جدید فعالیت پاد در زمینه کسپرسکی توضیح داد و گفت: بعد از دریافت گواهینامه Value Added Distributer از سوی شرکت کسپرسکی تمرکز پاد از فروش مستقیم به فروش از طریق کانال تغییر خواهد کرد و پاد نمایندگان خود را پشتیبانی و حمایت خواهد کرد که فروش بالاتری را تجربه کنند.
    بحری همچنین درباره اعتقادات شرکت پاد با بیان اینکه ما دو گوش داریم و یک دهان که یعنی بیشتر می‌شنویم و کمتر صحبت می‌کنیم، گفت: ما اعتقاد داریم نمایندگان بزرگ‌ترین مشتریان ما هستند و مشتریان بزرگ‌ترین دارایی سازمان محسوب می‌شوند؛ در دنیای امنیت، فروش ابتدای راه است و دانش بالا یعنی فروش بیشتر.

    PBRها مهم‌ترین سطح نمایندگی کسپرسکی هستند
    در ادامه این سمینار امان منظور، مدیر کانال فروش خاورمیانه و ترکیه شرکت کسپرسکی به همراه آرش ایران‌منش، مدیر فروش سازمانی منطقه آسیای غربی درباره چارت سازمانی کسپرسکی که از تارک کازباری آغاز می‌شود و چگونگی پیوستن به نمایندگان کسپرسکی و ارتقای سطح نمایندگی توضیحاتی را ارایه کردند.
    امان منظور با بیان اینکه نخستین سطح و ساده‌ترین سطح نمایندگی شرکت کسپرسکی Authorized Reseller است گفت : البته در ابتدا فروشنده باید به میزان فروش تعیین شده برسد و به سطح Trusted Reseller در آید.
    وی همچنین مهم‌ترین سطح نمایندگان را از نظر کسپرسکی Premier Business Partner خواند و گفت: این رده از نمایندگان اهمیت زیادی برای‌مان دارند،‌ چون کسپرسکی را به مشتری معرفی می‌کنند.
    امان منظور درباره اینکه چگونگی ارتقای یک نماینده Authorized Reseller به PBR گفت: یک نماینده برای گرفتن گواهینامه PBR کسپرسکی نیاز به گواهینامه Authorized Reseller، سابقه فروش، متخصص فروش، Business Plan و یک نفر که گواهینامه فنی داشته باشد، دارد.
    به گفته وی، ارایه Business Plan و برنامه آینده یک نماینده برای کسپرسکی موضوعی است که برای شرکت اهمیت دارد و بر اساس آن درخواست یک نماینده برای PBR شدن رد و یا قبول می‌شود.

    معرفی8  Endpoint Security کسپرسکی در سمینار پاد
    در ادامه این سمینار ناصر خاوری، مدیر فنی و مدرس دوره‌های کسپرسکی شرکت پاد نسخه جدید از سری محصولات تحت شبکه کسپرسکی را که با شعار «برای آنچه در راه است آماده شوید» عرضه شده معرفی کرد.
    وی گفت: نسخه 8 از Endpoint Security Kaspersky که به تازگی وارد بازار شده، اولین سنگ بنای محصولات Endpoint Security و مدیریتی این شرکت در دو سال اخیر است.
    وی افزود: این محصول مجهز به کنسول تحت وب است که به ادمین شبکه اجازه مدیریت تحت وب را می‌دهد.
    خاوری گفت: این محصول کسپرسکی از طریق مجموعه‌ای هوشمند، جامع و کاملا یکپارچه مبتنی بر Signature، فناوری‌های پیشگیرانه و مبتنی بر فناوری ابری، حفاظتی جامع به منظور تضمین امنیت تجارت شرکت‌ها ارایه می‌دهد.
    در پایان سمینار نیز گل‌رخ بحری مدیر بازاریابی و روابط عمومی شرکت پاد مباحثی را درباره مارکتینگ و تبلیغات برای نمایندگان مطرح کرد.

    همکاران پاد و تقدیر از نمایندگان برتر در کشتی
    سمینار نمایندگان پاد با نظم و تشریفات خاصی از 2 تا 4 آذر ماه در کیش برگزار شد. مراسم تقدیر از نمایندگان برتر و ارایه گواهینامه نمایندگی پاد شب پنجشنبه در کشتی بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس برپا شد.
    باقر بحری، رییس هیات‌مدیره شرکت پاد در مراسم تقدیر از نمایندگان دلیل انتخاب کشتی را هدف مشترک نمایندگان و شرکت پاد برای رشد کسپرسکی
    عنوان کرد.
    پاد در این مراسم به 14 شرکت گواهینامه نمایندگی اهدا کرد و از پنج نماینده برتر خود به طور ویژه تقدیر کرد.
    به گفته گل‌مر بحری نمایندگان برتر بر اساس 11 معیار انتخاب شده‌اند و فقط فروش بیشتر معیار انتخاب نبوده است. بر این اساس شرکت «نوژن رایانه پارس» با بیشترین امتیاز برترین نماینده سال پاد لقب گرفت.
    همچنین شرکت «ویرا ارتباط پارس پویا» لوح تقدیر بیشترین فروش سال را دریافت کرد. لوح مشتری مداری به شرکت «مهندسی فنی ایمن‌افزار وایا» تعلق گرفت که بیشترین تمدید پروژه‌های فروخته شده در سال گذشته را داشت. بیشترین رشد فروش سال نیز از آن شرکت «داده‌پردازی کاکتوس» بود که لوح تقدیر پاد را دریافت کرد و شرکت «آوای کادوس شمال» نیز لوح تقدیر همراهی و وفاداری سال پاد را از آن خود کرد.
    گفتنی است در این سمینار، خدیجه فیروزی مشاور بازرگانی، فریبرز رسام مدیر مالی اداری، ستاره رسولی کارشناس بازرگانی، سمیه سلیمی سرپرست فروش نمایندگان، گل‌گیس نوری سرپرست فروش دولتی و آرزو امامی دستیار مدیر عامل نیز حضور داشتند.

     

      


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :