fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 34890
    تاریخ انتشار : 14 مهر 1392 11:28
    تعداد بازدید : 876

    محسن مقدم، مدیریت خدمات آوات را برعهده گرفت

    محسن مقدم، مدیرعامل سابق شرکت امتداد سازگار، مدیریت خدمات پس از فروش شرکت آوات را برعهده گرفت.

    فناوران- شرکت آوات که نمایندگی محصولات نوت‌بوک، تبلت و موبایل ایسوس را برعهده دارد، تمرکز خود را در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی افزایش داده و به همین منظور مدیرعامل سابق شرکت امتداد سازگار (شرکت خدمات پس از فروش و گارانتی سازگار) را به مدیریت خدمات پس از فروش خود انتخاب کرده است. مقدم گفت: با گسترش فضای خدمات و تقویت کادر فنی و بهینه سازی فرآیندها، قصد داریم کمیت و کیفیت خدمات را در آوات افزایش دهیم.
    وی افزود: ماموریت ما در مرکز خدمات آوات این است که تعهدات گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات عرضه شده را براساس استانداردهای بین‌المللی و قوانین داخلی به طور کامل انجام بدهیم.
    وی با بیان اینکه به زودی مرکز خدمات آوات در اصفهان راه‌اندازی خواهد شد، گفت: راه‌اندازی مراکز خدمات در مراکز استان‌های بزرگ از جمله مشهد، شیراز و تبریز از جمله اهداف کوتاه مدت خدمات آوات است.
    به گفته مدیر خدمات شرکت آوات، انعقاد قرارداد ASP با کمپانی ایسوس و راه‌اندازی مرکز خدمات موبایل با سرویس دو ساعته در مراکز عرضه موبایل از برنامه‌های پیش روی مرکز خدمات آوات است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :