fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 34886
    تاریخ انتشار : 14 مهر 1392 11:23
    تعداد بازدید : 500

    همایش خدمات پس از فروش دلسا برگزار شد

    همایش خدمات پس از فروش دلسا روز 10 مهر ماه 92 در محل آکادمی شاتل برگزار شد.

    فناوران- در این همایش که با حضور بیش از 30 نمایندگی خدمات پس از فروش دلسا برگزار شد، رضا اشراقی، رییس هیات مدیره شرکت پس از تشریح عملکرد دلسا در سال‌های گذشته، به بررسی لزوم و هدف از راه‌اندازی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش دلسا در سراسر ایران پرداخت. سپس همکاران فنی دلسا، آموزش‌ها و توضیحات لازم برای تست، عیب‌یابی و رفع مشکل تجهیزات Zyxel را برای پرسنل فنی نمایندگان خدمات پس از فروش دلسا توضیح دادند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :