fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 34808
    تاریخ انتشار : 13 مهر 1392 12:3
    تعداد بازدید : 396

    گوگل سرویس جدید خود را رو کرد:

    «شرکای گوگل»

    گوگل روز سه اکتبر از راه اندازی سرویس جدید خود به نام شرکای گوگل (Google Partners – گوگل پارتنرز) خبر داد.

    ایتنا- هدف کلی گوگل از این برنامه، کمک به شرکت‌ها برای فروش بیشتر عنوان شده است. گوگل این کار را از طریق پشتیبانی کردن از شرکت‌ها، آموزش‌دهی به آنها و در اختیار دادن منابع مورد نیازشان صورت می‌دهد. درواقع همان‌طور که از نام این پروژه برمی‌آید، گوگل به دنبال ارتباط دادن کسب و کارهای کوچک به شرکای مورد اعتماد خود است. برخی کارشناسان معتقدند که این پروژه چیز جدیدی نیست بلکه گوگل در آن کوشیده تمام پروژه‌های جاری خود را در یک پلات‌فورم جدید گرد آورد. دسترسی به کارشناسان گوگل، آشنا شدن با شرکت‌های همکار و بهره‌گیری از ابزارهای بازاریابی و فروش که گوگل در اختیار دارد، از دیگر مزایای سرویس «شرکای گوگل» عنوان شده است. Google Partners سه هدف اصلی را دنبال می‌کند که عبارتند از: ارتباط نزدیک‌تر شرکت‌ها با گوگل از طریق باخبر شدن از جدیدترین پژوهش‌ها و یافته‌های این شرکت، به‌روزرسانی محصولات و غیره، تایید اعتبار: شرکت‌هایی که نشان ویژه همکاری با گوگل را دریافت کنند، کسب و کار سالم و قابل اعتمادی دارند و مشتری‌ها نیز از آنها راضی هستند و رشد کسب و کار: این شرکت‌ها درGoogle Partner Search لیست می‌شوند و به طور مستقیم به مشتریان بالقوه ارتباط می‌یابند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :