fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 34792
    تاریخ انتشار : 13 مهر 1392 11:30
    تعداد بازدید : 617

    پايان تحميل خدمات پيامكي ناخواسته به مشتركان همراه اول

    به گفته معاون بازاريابي، فروش و امور مشتركان همراه اول، با تغيير متن پيامك هاي انبوه تبليغاتي، جلوي تحميل هزينه خدمات پيامكي به مشتركان همراه اول را مي گيريم.

    ایرنا- مهدي عطوفي در خصوص پيامك‌هاي تبليغاتي كه محتوي آنها به گونه‌اي تنظيم شده كه خدمات خود را به مشتركان تحميل مي‌كنند، گفت: همراه اول تصميم گرفته است با هماهنگي شركت‌هاي تبليغاتي طرف قرارداد، متن و محتوي اين پيامك‌ها را تغيير داده و جلوي تحميل هزينه‌هاي ناخواسته را بگيرد.
    وي در خصوص زمان اجراي اين تصميم گفت: پس از طي مراحل فني و هماهنگي با شركت‌هاي خدماتي، شاهد اجراي توقف پيامك‌هاي تحميلي به مشتركان همراه اول خواهيم بود.
    گفتنی است، برخي شركت‌هاي خدماتي براي جذب مشتريان بيشتر و كسب درآمد از محل ارايه خدمات پيامكي به شگرد جديدي متوسل شده‌اند. آنها متن پيامك‌هاي انبوه تبليغاتي را به گونه‌اي تنظيم مي‌كنند كه نتيجه آن تحميل خدمات به مشتركان است.
    مشترك گرامي با سلام اين هفته با شما همراه بوديم و اخبار روز را براي شما ارسال كرديم. هزينه هر پيامك ارسالي در اين سرويس ۵۰ تومان است، اگر تمايل به ادامه دريافت اخبار از طريق اين سرويس را نداريد مي‌توانيد با ارسال KHD OFF به شماره .... بدون پرداخت هيچ هزينه‌اي اقدام به غيرفعال‌سازي کنید.
    شهروندان مي‌گويند با مرور چند باره اين پيامك تبليغاتي متوجه مي‌شويم كه سرويسي به اجبار تحميل شده كه بايد دردسر غيرفعال‌سازي آن را نيز بپذيريم.
    اين انتظار طبيعي است كه ابتدا سرويس‌هاي پيامكي معرفي شوند و سپس مشتركان در صورت تمايل نوع خدمت را تعيين و سفارش دهند. اما با اين شگرد جديد، ابتدا سرويسي به مخاطب تحميل مي‌شود و سپس از مشترك براي نخواستن آن جواب مي‌خواهند.
    با اين روش اگر به هر دليل نتوان سرويس تحميلي را غيرفعال كرد ناخواسته بابت انبوه پيامك‌هاي دريافتي بايد از جيب مشتركان هزينه كسر شود!


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :