آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 34697
تاریخ انتشار : 10 مهر 1392 12:10
تعداد بازدید : 874

خدمات جدید و ویژه الکترونیکی در بانک سپه

رییس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات بانک سپه از جدیدترین خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی خبر داد و گفت: امکان انتقال وجه سه جانبه در پایانه های شعب بانک سپه فراهم شد.

بینا- حسین صلواتی گفت: در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و نیز سهولت دسترسی آنها در نقل و انتقال وجوه بین بانکی و نیز هم ترازی با سرویس‌های ارایه شده توسط سایر بانک‌ها، نخستین بانک ایرانی به افزایش قابلیت‌های ترمینال‌های Pin pad نصب شده در شعب اقدام کرد.
وی افزود: سرویس مانده‌گیری، سرویس برداشت وجه و سرویس انتقال سه‌وجهی و با قابلیت کارکرد تمامی کارت‌های عضو شتاب به مجموع قابلیت‌های ترمینال‌های Pin pad اضافه شد.
رییس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه در تشریح سرویس انتقال سه جانبه گفت: سرویس انتقال وجه به صورت سه جانبه همانند دستگاه‌های خودپرداز انجام می‌شود. به ترتیبی که با داشتن کارت سایر بانک‌ها (بانک A) و مراجعه به بانک سپه (بانک B) می‌توان به بانک‌های دیگر (بانک C) انتقال وجه انجام داد.
وی گفت: باید بانک‌های A و B در شبکه سه جانبه وجود داشته باشند.
صلواتی همچنین از ایجاد امکان واریز سود حساب‌های بلندمدت به حساب‌های عابربانک و همچنین حذف کد بیلان واسطه برای واریزی‌های کلری که ذی‌نفعان آنها حساب‌های عابربانک و جاری طلایی هستند، خبر داد.
وی در ادامه با معرفی شماره نمایندگی‌های شرکت‌های PSP طرف قرارداد بانک به منظور ارایه خدمات بهینه و امکان گزارش‌گیری و پیگیری درخواست‌های مشتریان و پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی از طریق سیستم‌های ثبت تماس شرکت‌های مذکور گفت: تماس با شرکت پرداخت الکترونیک سامان با شماره تلفن ۸۴۰۸۰، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با شماره ۲۳۱۸ و شرکت کارت اعتباری ایران کیش با تلفن ۸۵۹۴۹ (پیش شماره ۰۲۱) امکان‌پذیر
است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :