آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 34549
تاریخ انتشار : 8 مهر 1392 11:50
تعداد بازدید : 776

مدیرعامل شرکت:

برنامه استراتژیک ۵ ساله شرکت ارتباطات ثابت تدوین شد

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت، این شرکت نوپا است و هدف آن اجرای سیاست های تدوین شده توسط شرکت مخابرات
ایران است.

فناوران- علی کارگزار تدوین برنامه استراتژیک و راهبردی پنج ساله را یکی از اهداف کلان آن شرکت عنوان کرد و گفت: بررسی نقاط قوت و ضعف ساختار سازمانی، توسعه و بهینه‌سازی ظرفیت شبکه دیتا و ثابت، برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های بازاریابی و حداکثرسازی منافع سهامداران از جمله هدف‌ها و سیاست‌های کلان این مجموعه
است.
وی با تاکید بر اینکه با تدوین برنامه پنج ساله در حوزه ارتباطات ثابت به دنبال تحقق سیاست‌های کلان ابلاغی هیات مدیره هستیم، گفت: اولویت‌هایی از جمله تعیین قابلیت‌ها و مزیت‌های رقابتی، تعیین بازار و حوزه‌های هدف، ارایه برنامه‌های کلان بازاریابی، آنالیز راهبردی تکنولوژی‌های مورد نیاز مورد استفاده و تعیین اهداف کمی و کیفی قابل دستیابی در نقشه راه، در تدوین این برنامه تعریف شده است.
وی سرمایه انسانی را عامل اصلی تحول در سازمان عنوان کرد و افزود: در تدوین برنامه پنج ساله، توسعه منابع انسانی نیز مدنظر قرار گرفته و می‌خواهیم آشنای اول شرکتی باشد برای بهترین افرادی که بهترین تلاش خود را انجام
می‌دهند.
کارگزار مهم‌ترین چالش در حوزه ADSL را نبود پورت پرسرعت و تامین پهنای باند دانست و افزود: از آنجا که در تمامی استان‌ها مشکل پورت نداریم، سعی می‌کنیم تا پایان سال این مشکلات را در استان‌هایی که کم و کاستی دارند برطرف کنیم.
او به پشت سر گذاشتن دوران تثبیت تا پایان سال 93 اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم در این دوران به مشارکت بالا و درک مشترک دست پیدا کنیم و بتوانیم تا پایان سال 95 دوره عملکرد برجسته، که دارای بهره‌وری بالایی است را طراحی کنیم.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :