fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 34388
    تاریخ انتشار : 3 مهر 1392 11:22
    تعداد بازدید : 986

    همه سرويس هاي الكترونيكي مخابرات استان تهران در تلكام چهاردهم

    سرپرست اداره كل رايانه شركت مخابرات استان تهران گفت: يكي از اين سرويس هايي كه در جیان تلکام امسال به مشتركان عضو خدمات اينترنتي شركت ارایه مي شود، امكان ارسال پيامك، از طريق شماره تلفن ثابت خود به 99 شماره موبايل است.

     ستاد خبری گروه مخابرات- سيد اسماعيل حسيني، سرپرست اداره كل رايانه شركت مخابرات استان تهران، با بيان اين مطلب گفت: با توجه به مراجعه مشتركان تلفن ثابت به مراكز مخابراتي براي انجام امور تلفني و نيز به‌ منظور تسريع در امر اطلاع‌رساني، سرويس‌هاي خدمات الكترونيكی در راستاي گسترش فرهنگ مشتري‌مداري و نيز تحقق دولت الكترونيكي ارايه مي‌شود.
     وي گفت: علاقه‌مندان استفاده از خدمات الكترونيكی مخابرات استان تهران مي‌توانند با در دست داشتن كارت ملي در چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابراتي و اطلاع‌رساني - ايران تلكام 2013 – كه چهارم تا هفتم مهرماه جاري در محل دایمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود يك نام كاربري و شناسه كاربري دريافت كرده و بدون مراجعه به مركز مخابراتي از خدمات اين سرويس استفاده كنند.
    وي با تشريح انواع خدمات الكترونيكي مخابرات استان تهران گفت: دسته اول خدماتي است كه استفاده از آنها به عضويت در سايت شركت مخابرات ايران نياز ندارد و تنها با مراجعه به سايت و انتخاب گزينه خدمات اينترنتي مي‌توان به آنها دست يافت. اين دسته از خدمات به تمامی مشتركان (اعم از مالك يا استفاده كننده) و نيز متقاضيان تلفن ثابت ارايه مي‌شود. و اموري مثل ثبت‌نام تلفن و پيگيري آن، دريافت قبض المثني، پرداخت اينترنتي قبوض و فروش كارت‌هاي اعتباري (IN) را شامل مي‌شود.
    وي افزود: دسته دوم خدماتي است كه براي استفاده از آنها بايد به عضويت سايت درآمد، اين خدمات فقط به مالكان تلفن ارايه مي‌شود و عبارتند از بررسي امكانات تغيير تلفن، تعويض شماره، قطع و وصل تلفن، برقراري و قطع سرويس‌هاي ويژه مخابراتي، اعلام شماره تلفن به سيستم 118 و يا انصراف از آن، كشف مزاحمت تلفني، باز كردن و بستن صفر دوم تلفن، اصلاح آدرس محل نصب تلفن، دريافت ريز مكالمات، دريافت رمز 1818 و صدور قبض المثني.
    حسيني در خصوص خدمات قابل ارايه به اين دسته از افراد گفت: علاوه بر سرويس‌هايي كه نياز به عضويت ندارند، خدماتي از جمله درخواست قطع و وصل تلفن، كشف مزاحمت، بستن و باز كردن صفر دوم، دريافت ريزمكالمات و دريافت رمز 1818 ارایه مي‌شود.
    سرپرست اداره كل رايانه شركت مخابرات استان تهران در خصوص نحوه دريافت اين خدمات گفت: به اين منظور بايد فرم عضويت در سايت شركت را پر كرد. اشخاص حقيقي فرم ثبت‌‌نام كاربران حقيقي و اشخاص حقوقي فرم نام‌نويسي كاربران حقوقي را تكميل مي‌كنند و بهتر است قبل از شروع به تكميل فرم، اطلاعات مورد نياز را جمع‌آوري و سپس در سيستم ثبت کنند تا در مراحل تكميل فرم وقفه ايجاد نشود.
    وي با بيان اينكه مشتركان پس از ثبت اطلاعات، كليه شماره تلفن‌هايي را كه براي آنها مايل به استفاده از خدمات الكترونيكی است، وارد مي كنند اظهار كرد: تعيين وضعيت تملك براي هر تلفن مورد درخواست (صاحب تلفن / استفاده‌كننده) و در صورت مستاجر بودن، تاريخ اتمام اجاره نامه نيز بايد درج شود؛ اگر مشترك حقيقي باشد، سيستم شماره كد ملي به عنوان شناسه كاربري در نظر گرفته و فقط يك رمز عبور داده مي‌شود. چنانچه مشترك حقوقي باشد، شناسه كاربري مناسب توسط مشترك انتخاب و از سوي سيستم فقط يك رمز عبور داده مي‌شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :