fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 33708
    تاریخ انتشار : 24 شهریور 1392 11:54
    تعداد بازدید : 472

    بزرگ ترین مرکز ارتباط با مشتریان کشور راه اندازی شد

    ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین به عنوان بزرگ ترین مرکز ارتباط با مشتریان کشور توسط بانک اقتصادنوین در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

    روابط عمومی بانک اقتصادنوین- ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین در فضایی بالغ بر یکهزار و 800 مترمربع و دو هزار و 300 متر بنا در چهار طبقه اداری تجهیز و راه‌اندازی شده و گنجایش 200 نفر نیروی انسانی را داراست که از این مرکز به عنوان پایگاه اصلی پشتیبان مشتریان یاد می‌شود.
    محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز ارتباط نوین که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران بانک اقتصادنوین، مدیران عامل شرکت‌های وابسته و کارکنان مرکز ارتباط نوین برگزار شد، گفت: تبلور اعتبار بانک نزد مشتریان در سه گروه طبقه‌بندی می‌شود که سیمای کلی و برند بانک به عنوان نخستین نمونه این کانال ارتباطی است.وی با بیان اینکه تمامی ارکان بانک به عنوان متولی حفظ و ارتقای برند بانک شناسایی می‌شوند، شعب را به عنوان دومین کانال ارتباط دانست و افزود: وجه شنیداری سومین بخشی است که موجب افتخارآفرینی بانک می‌شود که این افتخار از طریق مرکز ارتباط سلام مهر تبلور یافته است.مدیرعامل بانک اقتصادنوین پاسخ‌گویی 24 ساعته به مشتریان و همراهی شبانه‌روزی با ایشان را سمبل سرزندگی و حیات و وجه تمایز این بانک دانست و گفت: هنر نیروی انسانی در مرکز ارتباط نوین مردم‌داری و پاسخ‌گویی است چراکه لزوما آنچه که مشتری در خطوط تلفنی از این همکاران تقاضا دارد قابل پیش‌بینی نیست.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :