آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 33251
تاریخ انتشار : 18 شهریور 1392 10:34
تعداد بازدید : 705

نظارت بر دفاتر بخش خصوصی همراه اول به خدمات اول TCT واگذار شد

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) طی توافقی با شرکت خدمات اول TCT مدیریت دفاتر بخش خصوصی همراه اول در تهران را به این شرکت واگذار کرد.

فناوران- ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT دیروز در نشستی خبری با بیان این مطلب گفت: تمامی امور اجرایی خدمات مشترکان همراه اول در سطح استان تهران که شامل مدیریت حدود 600 دفتر بخش خصوصی نیز است، به این شرکت
واگذار شد.
وی افزود: طی توافقی که با شرکت همراه اول داشته‌ایم؛ نظارت بر عملکرد، پاسخگویی تلفنی و رفع مشکلات، تهیه عملکرد مالی، توزیع اقلام مورد نیاز و پشتیبانی رایانه‌ای دفاتر بخش خصوصی، همچنین پاسخگویی به مشترکان همراه اول و رسیدگی به شکایات احتمالی از دفاتر بخش خصوصی به شرکت خدمات اول TCT واگذار
شده است.
وی همچنین گفت: از این پس نظارت فیزیکی و حضوری بر دفاتر بخش خصوصی و کنترل عملکرد آنها برابر ضوابط ابلاغی از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و تنظیم صورت‌حساب عملکرد ماهانه برای تمامی این دفاتر و پیگیری برای دریافت به موقع مطالبات آنها توسط شرکت خدمات اول TCT انجام
خواهد شد.
کاشانی با اشاره به مدیریت توزیع تمامی اقلام مورد نیاز این دفاتر از قبیل فرم‌های ارایه خدمات، سیم‌کارت و اقلام تبلیغاتی توسط شرکت خدمات اول TCT گفت: در نظر داریم در حومه استان تهران نقاطی را برای دسترسی مناسب‌تر به دفاتر و توزیع به موقع اقلام انتخاب کنیم تا این دفاتر بتوانند با سرعت بیشتری نسبت به دریافت اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به آمادگی این شرکت برای پاسخگویی به سوالات احتمالی دفاتر بخش خصوصی همراه اول از طریق سامانه پیامکی 10008787 و همچنین سایت www.tct1.ir، افزود: با راه‌اندازی تیم پاسخگویی ستادی در این شرکت، این دفاتر می‌توانند تمامی سوالات و ابهامات درخصوص نحوه ارایه خدمت به مشترکان همراه اول و همچنین مشکلاتی که امکان حل آن را در داخل دفاتر ندارند، به شرکت خدمات اول TCT منتقل کنند تا با توجه به ارتباطات موجود با تیم ستادی همراه اول نسبت به رفع آن مشکلات اقدام شود.
کاشانی گفت: رفع مشکلات اپراتوری و حل مغایرت‌های فنی در شبکه تلفن همراه از جمله وظایف پاسخگویی واحد پشتیبانی به دفاتر بخش خصوصی همراه اول است؛ ضمن آنکه مشترکان همراه اول می‌توانند در صورت وجود هرگونه اعتراض به نحوه پاسخگویی این دفاتر، به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه و مشکل خود را طرح کنند تا موضوع توسط این شرکت پیگیری و نتیجه به اطلاع مشترک
رسانده شود.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT با اشاره به اینکه خدمات دفاتر بخش خصوصی هیچ تغییری نداشته و همانند ادارات مشترکان همراه اول همان خدمات ارایه خواهد شد، گفت: هدف از این واگذاری افزایش سرعت عمل در ارایه خدمات مناسب به مشترکان و دفاتر بخش خصوصی و بالابردن سطح کیفی ارایه خدمات و افزایش درآمد دفاتر بخش خصوصی از طریق افزایش تنوع خدمات در این دفاتر است و امیدواریم با توجه به توان بخش خصوصی، امکان خدمت‌رسانی مناسب‌تر به مشترکان همراه اول فراهم شود.

از واگذاری امور به خدمات اول TCT استقبال می‌کنیم
رییس کانون دفاتر پیشخوان دولت نیز در خصوص واگذاری امور از همراه اول به شرکت خدمات اول TCT، گفت: در صورتی که تغییری در آیین‌نامه‌های اجرایی دفاتر ایجاد نشده باشد و این واگذاری موجب بهبود سرعت و کیفیت در ارایه خدمات به دفاتر شود ما از آن استقبال می‌کنیم. علی فلاح حقیقی افزود: تاکنون هیچ ابلاغیه از سوی همراه اول مبنی بر اینکه موضوع نظارت و ارایه خدمات به شرکت خدمات TCT واگذار شده است برای ما ارسال
نشده است.
وی گفت: در صورتی که همراه اول قصد تغییر آیین‌نامه ارایه خدمات به دفاتر پیشخوان دولت را داشته باید باید این موضوع در کمیته اجرایی کارگروه دفاتر پیشخوان ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گیرد اما اگر در این قرارداد فقط امور نظارتی و خدماتی که پیش از این همراه اول خود انجام می‌داد به شرکت خدمات اول TCT بدون هیچ تغییری واگذار شده است ما مشکلی با آن
نداریم.
وی با بیان اینکه دفاتر تاپیش از این مشکلی در نحوه تعامل با همراه اول نداشته‌اند، گفت: امیدواریم مجموعه خدمات اول TCT نه تنها این رویه را ادامه دهد بلکه بر کیفیت ارایه خدمات
بیفزاید.

همراه اول تعاونی دفاتر پیشخوان ایجاد کند
نایب رییس پیشین کانون سراسری پیشخوان دولت نیز در این باره گفت: با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT سابقه مدیریت دفاتر پیشخوان را نیز به عهده داشته می‌توان امیدوار بود که کیفیت و سرعت انجام کار نسبت به گذشته
افزایش یابد.
ظهیر طیب با بیان اینکه در کلیات واگذاری مدیریت و نظارت بر دفاتر بخش خصوصی به شرکت خدمات اول TCT بوده است گفت: اینکه اپراتورهای تلفن همراه به سمت کاهش هزینه‌ها و مدیریت بهتر شبکه توزیع و پشتیبانی خود باشند موضوعی است که در دنیا اتفاق افتاده و با توجه به خصوصی شدن مخابرات و همراه اول به هیچ وجه این اتفاق دور از انتظار نبود.
وی افزود: امیدواریم همراه اول هم‌زمان با به‌کارگیری تجربیات جهانی برای مدیریت بهتر مجموعه‌های خود راهکاری نیز در قالب ایجاد تعاونی‌های دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور مد نظر داشته باشد تا از این طریق بتوان سرعت و کیفیت ارایه خدمات را
افزایش داد.
وی با بیان اینکه یک نگرانی وجود دارد که مدیران شرکت خدمات اول TCT با توجه به اینکه خود نیز در بخش‌هایی همکار دفاتر محسوب می‌شوند مشکلاتی برای دفاتر ایجاد شود گفت: البته با شناختی که از نحوه مدیریت قدیر کاشانی وجود دارد این موضوع بعید به نظر می‌رسد چراکه ایشان دقیقا با مشکلات این بخش به صورت کامل آشنایی دارند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :