آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 32601
تاریخ انتشار : 4 شهریور 1392 16:24
تعداد بازدید : 929

در سومین همایش بین‌المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی

فناوری اطلاعات پارمیس تقدیر شد

در همایش بین المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی از پارمیس و جمعی دیگر از شرکت های پیشرو در زمینه بازاریابی اینترنتی تقدیر شد.

فناوران- مظاهر مرجانی، مدیرعامل پارمیس در سخنانی در همایش بین‌المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی گفت: بخش خصوصی باید برای رسیدن به بازارهای جهانی از ابزاری جهانی به نام اینترنت بهره‌برداری حداکثری کند. خوشبختانه در فضای مجازی محرومیت ما نسبت به سایر بخش‌ها کمتر است و از این طریق می‌توانیم در کنار هم، جهانی بازاریابی و ایرانی تولید کنیم.
مرجانی ابراز امیدواری کرد که با توسعه بازاریابی اینترنتی در کشور، شرکت‌ها و مصرف کنندگان هر دو منتفع شوند و با تدبیر ایرانی پرامید بسازیم.
در این کنفرانس، که ماروین لیائو مدیر ارشد بازاریابی و توسعه تجاری شرکت یاهو، کریستین ‌هاجسون مشاور ارشد تبلیغات مایکروسافت و موتور جست‌وجوی بینگ، بس ون دن بلد مشاور ارشد بازاریابی KLM و میکل دمیب اسوندسن مدیر تبلیغات و سئو شرکت نوکیا حضور داشتند، موضوعاتی نظیر بازاریابی مستقیم در محیط وب، رسانه‌های اجتماعی، تجزیه و تحلیل روش‌های لینک‌گذاری در وب، بررسی نمونه‌ای از برندهایی که با به‌کارگیری این رسانه‌های اجتماعی در محیط وب به شهرت رسیدند، بومی‌سازی استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی، بازاریابی تاثیرگذار از طریق شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی با توجه به رفتار مشتریان، نقش و رابطه برندینگ با بازاریابی، سئو و بهینه‌سازی محتوا و مدل‌های درآمدزایی در محیط وب، در حوزه‌های تخصصی و به شکلی کاملا حرفه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین در این همایش استادانی همچون احمد روستا، احمد حلت، علی‌اکبر جلالی، شهریار شفیعی و محمود محمدیان نیز سخنرانی کردند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :