آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 31562
تاریخ انتشار : 23 مرداد 1392 11:36
تعداد بازدید : 571

پاسخگویی با روش های نوین در بانک مسکن

بانک مسکن از پاسخگویی به ۱۲۸۷۲تماس مشتریان در سه ماهه نخست سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان خبر داد.

روابط عمومی بانک مسکن- همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن، در این بازه زمانی به 1247 پیام ضبط شده در سامانه گویا و 524 نامه الکترونیکی، پاسخ داده است.
گفتنی است، این مرکز از سال 85 به منظور تکریم مشتریان و اطلاع‌رسانی مطلوب در زمینه خدمات بانکی، ایجاد شده و هم‌وطنان می‌توانند با شماره تلفن 61088-021 سوال‌ها و ابهامات خود را در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن با کارشناسان این مرکز مطرح کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :