آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 30655
تاریخ انتشار : 6 مرداد 1392 12:5
تعداد بازدید : 763

راه اندازی مرکز دیسپچینگ اطلاعات جایگاه های سوخت

بعد از راه اندازی مرکز دیسپچینگ جمع آوری اطلاعات توزیع و مصرف فرآورده های نفتی شرکت ملی پخش، دیسپچینگ اطلاعات جایگاه های عرضه سوخت هم راه اندازی می شود.

ایسنا- راه‌اندازی مرکز دیسپچینگ شرکت ملی پخش این امکان را ایجاد می‌کند که تمام اطلاعات مربوط به حمل، انتقال و تخلیه فرآورده در مبادی وارداتی، انبارهای نفت، خطوط انتقال فرآورده و نفتکش‌ها، در مرزهای خاکی و آبی کشور به صورت آنلاین ثبت و مدیریت شود.
به گفته قاسم توتونچی، مجری طرح مرکز دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ویژگی‌های مهم این مرکز جمع‌آوری و انتقال به روز اطلاعات معتبر مربوط به موجودی و اندازه‌گیری (میترینگ) فرآورده از کل کشور به صورت آنلاین به ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.
وی به طراحی، اجرا و پشتیبانی و نگهداشت مرکز دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را صددرصد ایرانی اعلام کرد و گفت: این طرح با یک هجدهم قیمت مشابه خارجی محقق شده است.
توتونچی با بیان اینکه پیش از این، مشابه این مرکز در شرکت ملی گاز ایرن و شرکت توانیز نیز ایجاد شده است، گفت: پیش‌بینی امنیت سایبری در تجمیع اطلاعات، یکپارچه‌سازی، همچنین تنوع پروتکل‌های داده از تجهیزات متنوع، زیرساخت و سامانه میزبان، ازدیگر ویژگی‌های مهم این مرکز است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :