fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 29240
    تاریخ انتشار : 10 تیر 1392 11:35
    تعداد بازدید : 567

    سوالات فراوان مشتریان بانک ملی در مورد بانکداری اینترنتی

    در خرداد ماه سال جاری به ۱۸ هزار و ۱۹۵ تماس تلفنی با صرف ۴۷۶ ساعت وقت توسط کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران پاسخ داده شده است.

    بانکیا- بر این اساس به طور متوسط هر کارشناس به یکهزار و 300 سوال مشتریان پاسخ داده و برای پاسخ به هر تماس به طور میانگین یک دقیقه و 34 ثانیه زمان صرف شده است. همچنین از کل تماس‌های دریافتی به ترتیب 11 هزار تماس با 60/45درصد در مورد خدمات نوین بانکی، پنج هزار و 110 تماس با 28/08درصد در زمینه خدمات بانکی، یکهزار و 625 تماس با 8/94 درصد در مورد بانک ملی ایران و 460 تماس با 2/53 درصد در خصوص موضوعات متفرقه بوده است.
    گفتنی است در خرداد ماه امسال 20/62 درصد از تماس‌ها با فراوانی سه هزار و 752 مورد درخصوص سامانه بانکداری اینترنتی (سبا) بوده و پس از آن، موضوعات مسدود کردن کارت، خدمات کارت، خرید شارژ و همراه بانک بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.
    لازم به ذکر است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس 64140 -021 دارای 60 خط تلفن است و اطلاع‌رسانی و پاسخگویی درخصوص خدمات و طرح‌های نوین بانک ملی ایران به مشتریان را بر عهده دارد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :