آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 26193
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1392 15:4
تعداد بازدید : 526

هر لايک؛ ۱۷۴ دلار

هر لایک در صفحه فیس بوک برندهای تجاری ارزشی معادل 174 دلار دارد.

 

ایسنا- شرکت سینکاپس در تازه‌ترین بررسی خود اعلام کرده است که ارزش هر لایک در صفحه فیس‌بوک برندهای تجاری 174 دلار و 17 سنت است که نسبت به سال 2010 افزایش 28 درصدی نشان می‌دهد. این شرکت برای انجام بررسی خود از بیش از دو هزار کاربر شبکه اجتماعی که صفحه یکی از برندهای تجاری را لایک کرده‌اند، نظرسنجی کرده است. سینکاپس در بررسی خود برای مشخص کردن ارزش هر لایک فیس‌بوکی، فاکتورهایی همچون هزینه محصولات، وفاداری مشتریان، ارزش رسانه، هزینه‌های خرید و غیره را مد نظر قرار داده است. بر این اساس کاربران شبکه‌ اجتماعی فیس‌بوک برای برندهایی که در این شبکه اجتماعی صفحه‌شان را لایک کرده‌اند بیش از برندهای دیگر هزینه می‌کنند و به آن وفادارتر هستند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :