آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 26122
تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1392 12:16
تعداد بازدید : 445

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

جوابگو نبودن زیرساخت مشکل عمده شرکت های اینترنتی

عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: شرکت های تجاری اینترنتی به دلیل رقابتی که وجود دارد دست به کم فروشی نمی زنند.

ایسنا- مهران صالحیان گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت‌های اینترنتی اجازه تخصیص پهنای باند با ضریب اشتراک یک به 10 را داده است، اما شرکت‌های اینترنتی به دلیل شرایط تجاری در صنف ضریب اشتراک را به پایین‌ترین حد ممکن می‌رسانند تا کیفیت سرویس بهتری داشته باشند. وی افزود: در هر صورت کم‌فروشی به ضرر شرکت‌های کم‌فروشی است، چراکه ارایه‌ سرویس اینترنتی خدمتی مداوم است و رضایت مشتریان حرف اول در بقای شرکت را می‌زند. صالحیان کندی سرعت سرویس اینترنت را به دلایلی نظیر فیلترینگ نسبت داد و گفت: کاربران به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ گروهی با عنوان فروش Delicate سرویس را خریداری می‌کنند و محصولی را که می‌خرند تحویل می‌گیرند و گروهی دیگر مشترک خانگی هستند و موضوع کم‌فروشی ممکن است برای این گروه مصداق داشته باشد. وی در رابطه با مشکلات حوزه اینترنت گفت: جوابگو نبودن شرکت ارتباطات زیرساخت در مقابل شرکت‌های اینترنتی از مشکلات اصلی در رابطه با اینترنت در داخل کشور است.
عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور عملکرد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه‌ اینترانت و ارتباطات داخلی کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در بخش اینترنت و فضای بین‌الملل تغییر مثبتی ندیدیم که امیدواریم این بهبود حاصل شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :