آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 26104
تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1392 11:50
تعداد بازدید : 531

برنامه‌های هفته‌ روابط عمومی تشریح شد

اهالی «ارتباطات» باشگاه داری می کنند

رییس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی از افتتاح باشگاه مدیریت ارتباطات خبر داد.

فناوران-غلامرضا کاظمی دینان با بیان اینکه همه‌ گروه‌ها مکانی را برای مطرح و برطرف کردن نیازهای‌شان دارند گفت:‌ به‌دلیل اینکه جامعه‌ ارتباطاتی کشور چنین مکانی را نداشت تصمیم گرفتیم باشگاه مدیریت ارتباطات را ایجاد کنیم. مخاطبان این باشگاه را فعالان رسانه‌ای،‌ دانشجوها،‌ روابط‌ عمومی‌ها و فعالان بازاریابی تشکیل می‌دهند.وی افزود:‌ این باشگاه خدمات علمی،‌ فرهنگی و صنفی را به مخاطبان ارایه خواهد کرد و از جمله‌ آنها می‌توان به حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، تولید کتاب و نشریات تخصصی، راه‌اندازی یک صندوق قرض‌الحسنه، خدمات رفاهی و اعزام مدیران و کارشناسان به نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی اشاره کرد.
کاظمی دینان با تاکید بر اینکه سازمانی که روابط عمومی ندارد کیش‌ و مات است، گفت: چند سالی است که روز ارتباطات و روابط عمومی با یکدیگر پیوست خورده است و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم چون روابط عمومی را بالای رسانه می‌دانیم.
وی درباره برنامه‌های هفته‌ روابط عمومی گفت: رونمایی از سردیس پروفسور کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات ایران در روز 27 اردیبهشت‌ماه، برگزاری هشتمین همایش روابط عمومی الکترونیک با موضوع «روابط عمومی هوشمند؛ سازمان هوشمند» در روز 28 اردیبهشت‌ماه، برگزاری دومین کنفرانس روابط عمومی صنعت با موضوع «روابط عمومی، صنعت و توسعه بازار» در روز 29 اردیبهشت‌ماه، ارسال تومار درخواست استادان و فعالان حوزه‌ ارتباطات و روابط عمومی به شورای فرهنگ عمومی برای نام‌گذاری هفته‌ روابط عمومی در تقویم رسمی کشور، رونمایی از پنج کتاب تخصصی جدید در حوزه‌های روابط عمومی و ارتباطات در روز 31 اردیبهشت‌ماه، تجلیل از استادان پیشکسوت روابط عمومی و رسانه در روز اول خرداد ماه و دیدار با خانواده‌های درگذشتگان روابط عمومی در روز دوم خرداد ماه از جمله برنامه‌های هفته‌ روابط عمومی است.
در ادامه‌ این نشست، محمد سلطانی‌فر، رییس کمیته‌ علمی همایش روابط عمومی الکترونیک با بیان اینکه در هشت سال گذشته با برگزاری این همایش چند هدف را دنبال کردیم گفت: سنت‌زدایی از فضای حاکم بر روابط عمومی و برقراری نگاه علمی به روابط عمومی، تاکید کردن بر تفکیک‌ناپذیری علم ارتباطات و روابط عمومی و تخصصی نگاه کردن به حوزه‌ روابط عمومی و دور کردن افکار عمومی از نگاه جزیره‌ای و منفک به انجمن‌های روابط عمومی از جمله‌ این اهداف بودند.
وی افزود: می‌خواهیم پوسته‌ سنتی روابط عمومی را بشکنیم و نگاه به روابط عمومی‌ها را تغییر دهیم، چراکه دوران سنت به سر آمده است و باید نگاه جدیدی به این حوزه داشته باشیم. به همین دلیل به‌دنبال آن هستیم که بگوییم که حوزه‌های هوشمند به خدمت روابط عمومی درآیند.گفتنی است در این مراسم از پوستر هشتمین همایش روابط عمومی الکترونیک و همچنین پوستر دومین کنفرانس روابط عمومی و صنعت رونمایی شد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :