fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 24727
    تاریخ انتشار : 19 فروردین 1392 10:40
    تعداد بازدید : 494

    «همکاران سیستم»برنامه های توسعه ای اش را تشریح کرد

    روز 24 اسفند ماه گذشته، گردهمایی پایان سال ۱۳۹۱ همکاران سیستم با حضور همكاران اين شركت از سراسر کشور در سالن همایش های رازی برگزار شد و مدیران ارشد این شرکت، خطوط اصلی حرکت در سال 92 را با خانواده همکاران سیستم به اشتراک گذاشتند.

    فناوران- در این مراسم، محمود نظاری، رییس هیات مدیره همکاران سیستم، گفت: عمده آنچه که در طی سال‌های اخیر بر آن تاکید کرده‌ایم، این بوده که باید از زاویه مشتری و بازار به کسب و کار نگاه کنیم و مسیرهای موفقیت‌مان را بر اساس آن تعیین کنیم.
    وی با اشاره به عملکرد شرکت در سال ۹۱ گفت: اعداد و ارقام همکاران سیستم در صنعت نرم‌افزار، نمونه است و ما اطمینان داریم که ظرفیت همکاران سیستم بسیار بیشتر از این است. برای سال ۹۲، همه ما باید با سخت‌کوشی خودمان را برای حرکتی متفاوت و نو آماده کنیم.
    در ادامه شهریار رحیمی، مدیرعامل شرکت همکاران سیستم، با اشاره به سرخط‌های اصلی شرکت در سال ۹۲، به تشریح اهداف توسعه‌ای و زیرساختی این شرکت پرداخت و گفت: نسل جدید محصولات همکاران سیستم، در سال ۹۱ با استقبال خوب بازار مواجه شد و پاسخگوی مناسبی برای نیاز سازمان‌های بزرگ مانند شرکت‌های نفتی و پتروشیمی بوده است. به گفته رحیمی در سال ۹۲ نیز این شرکت برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه بازار این محصولات دارد. وی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده انتظار ما این است که طی سال‌های ۹۲ و ۹۳، بخش قابل توجهی از درآمد شرکت از محل این محصولات محقق شود.
    مدیرعامل همکاران سیستم، با اشاره به نقش تعیین کننده شرکت‌های تحت لیسانس در شبکه همکاران سیستم افزود: انتظار ما از شرکت‌های تحت لیسانس این است که همانند قبل، با حضور فعال در بازار و تدارک خود برای ارایه نسل جدید سیستم‌ها به مشتریان، نقش خود در توسعه بازار این محصولات را به خوبی ایفا کنند.
    در بخش دیگری از این مراسم، مهدی انصاریان، قائم مقام مدیرعامل، با تاکید بر اهمیت و ارزش مشتریان فعلی همکاران سیستم گفت: ما برای حفظ منافع مشتریان فعلی و استحکام بخشیدن به ارتباط‌مان با آنها، نقشی با عنوان «مدیر مشتری» را در سازمان ایجاد کرده‌ایم. وظیفه مدیر مشتری، مراقبت از رضایت مشتریان در تمام مراحل چرخه خدمات شرکت و کمک به آنها برای توسعه IT در سازمان‌شان است.
    مهدی امیری، معاون توسعه منابع انسانی و IT و عضو هیات مدیره همکاران سیستم، با اشاره به نقش پرسنل در موفقیت شرکت گفت: داشتن نیروی انسانی حرفه‌ای و با انگیزه در کنار قدرت مدیریت، عامل اصلی موفقیت‌های آتی همکاران سیستم در مسیر پیش رو خواهد بود.
    وی همچنین، کیفیت را پیش‌نیاز رقابت در محیط کسب و کار امروز دانست و برنامه‌های همکاران سیستم برای بهبود کیفیت چرخه ارزش برای مشتریان را تشریح کرد.
    گردهمایی پایان سال همکاران سیستم، اسفند ماه هر سال، با حضور تمامی اعضای این شرکت از سرتاسر کشور برگزار می‌شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :