آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 235878
تاریخ انتشار : 20 اسفند 1396 11:3
تعداد بازدید : 424

اهدای دومین تندیس ملی نقره‎ای رعایت حقوق مصرف کنندگان به آواژنگ

در هفدهمین دوره همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تندیس و لوح تقدیر از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به حمیدرضا فراهانی مدیریت عامل شرکت خدمات آواژنگ اهدا شد.
undefined
فناوران - هدف از اعطای گواهینامه و تندیس‎های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات در جهت ارایه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارایه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‎کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد است.
در فرآیند ارزیابی، از بین 793 شرکت متقاضی، طی 18 جلسه کمیته فنی و پنج جلسه شورای عالی اعطای گواهینامه و تندیس، 132 شرکت به عنوان شرکت های منتخب دریافت گواهینامه و تندیس‎های رعایت حقوق مصرف کنندگان تشخیص داده شدند که از بین آنها،  28 شرکت حایز شرایط تندیس طلایی، 25 شرکت حایز شرایط تندیس نقره‎ای، 9 شرکت حایز شرایط تندیس برنزی و 70 شرکت حایز شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف‎کنندگان شده‎اند. آواژنگ در سنوات گذشته علاوه بر کسب گواهینامه‎های استانی، موفق به کسب گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‎کنندگان شده است. در سال جاری، به دلایل تنوع و کیفیت خدمات، تحقیق و توسعه، بهینه‎سازی سیستم خدمات، گستردگی دفاتر ارایه خدمات در سراسر کشور، تنوع و توزیع مناسب کالاها و مشتری مداری، موفق به کسب دومین تندیس نقره‎ای ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :