آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 235876
تاریخ انتشار : 20 اسفند 1396 11:0
تعداد بازدید : 354

برنامه‌ها و دستاوردهای 30 سال فعالیت همکاران سیستم تشریح شد

حرکت به سوی شبکه سازی

در آغاز دهه چهارم فعالیت همکاران سیستم، گردهمایی پایان سال ۹۶ این شرکت، هفته گذشته در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

undefined
فناوران- در ابتدای این برنامه، مهدی امیری مدیرعامل همکاران سیستم گفت: در سال ۹۶، حوادث تلخی را پشت سر گذاشتیم. جان باختن هم وطنان مان در زلزله ی کرمانشاه، غرق شدن کشتی سانچی و حادثه تلخ سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که تعدادی از همکاران شرکت های چارگون و کاله در آن جان خود را از دست دادند؛ امسال را به سالی سخت تبدیل کرد.
سپس اعضای خانواده همکاران سیستم، برای ادای احترام و گرامیداشت یاد درگذشتگان، یک دقیقه سکوت کردند.امیری سپس به بیان جایگاه همکاران سیستم در صنعت نرم افزار ایران پس از سی سال فعالیت مستمر پرداخت و گفت: امروز همکاران سیستم صاحب نامی شناخته شده و معتبر و جایگاهی سرآمد در صنعت نرم افزار است. ما مورد اعتماد بیش از 40 هزار شرکت و سازمان در سطح کشور هستیم که این سرمایه ارزشمند، یکی از مهم ترین دستاوردهای شرکت به شمارمی آید.
مدیرعامل همکاران سیستم با پرداختن به «تحول گرایی» به عنوان مهم ترین عامل موفقیت شرکت از ابتدا تاکنون گفت: همکاران سیستم همواره هم سو با تغییرات فناوری حرکت کرده و محصولات و خدمات خود را متناسب با این تغییرات توسعه داده است. پویایی و یادگیرنده بودن همواره شرکت را در یک مسیر رو به جلو قرار داده است. علاوه بر این، بارها با بررسی و یادگیری مدل های برتر جهانی، شیوه های اداره کسب وکار و ساختار سازمانی همکاران سیستم بازنگری شده و براساس شرایط و نیازهای سازمان، آن ها را تغییر داده ایم. 
او هم چنین به نقش نیروی انسانی در توسعه کمی و کیفی شرکت اشاره کرد و افزود: فرهنگ و ارزش های سازمانی همکاران سیستم در این سال ها رشد یافته و با جدیت مراقبت شده است. یکی از مهم ترین ارزش های ما، مشتری مداری و ارتباط نزدیک با مشتریان است. این ارزش در فرهنگ سازمانی همکاران سیستم نهادینه شده است وتک تک اعضا خود را نسبت به آن ملزم و متعهد می دانند.
به گفته امیری شبکه گسترده ی فروش، استقرار و پشتیبانی و ظرفیت نیروی انسانی متخصص، مهم ترین پایه های موفقیت و نقطه تمایز شرکت در صنعت نرم افزارهستند. این عوامل هم چنین نقش موثری در پیمودن مسیرهای پیش روی شرکت در آینده ایفا خواهند کرد.
در بخش بعدی، محسن طلایی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت اطلاعات مدیریت همکاران سیستم، به بررسی عملکرد سال گذشته شرکت پرداخت. او با اشاره به وضعیت کسب وکار شرکت در سال ۹۶، از رشد ۲۲درصدی فروش «راهکاران» ( ERP بومی همکاران سیستم) خبر داد و اعلام کرد در سال ۹۶ تعداد مشتریان این راهکار از مرز ۲۵۰۰ مشتری عبور کرده است.
 استراتژی ها و گام های پیش رو
در ادامه محمد عزیزاللهی، عضو هیات مدیره و معاون اجرایی مدیرعامل در امور مشتریان و شرکت ها، در بیان سرخط های اهداف استراتژیک شرکت گفت: درسال گذشته در فروش راهکاران موفق عمل کرده ایم و توانسته ایم اعتماد مشتریان و بازار را جلب کنیم. با تعهدی که به مشتریان مان داریم و برنامه ریزی که از دوسال گذشته برای ارتقای سیستم های آنان انجام داده ایم، در سال آینده نیز زمینه ارتقای بخش گسترده تری ازسیستم ها به ERP شرکت را فراهم خواهیم کرد.
او با اشاره به افزایش ظرفیت تولید راهکاران در سال گذشته اعلام کرد: در سال ۹۷ نیز این موضوع را در کنار بهبود کیفیت محصولات و فرایندها دنبال خواهیم کرد.
عزیزاللهی در ادامه افزود: یکی از دستاوردهای مهم شرکت در سال گذشته تکمیل تر کردن ابزارهای متناسب سازی BPM Tools است. 
فرید فولادی، عضو هیات مدیره و معاون توسعه محصول و بازار همکاران سیستم نیز در این گردهمایی گفت: همکاران سیستم با عرضه نخستین ERPبر بستر رایانش ابری (راهکاران ابری) در ایران، این امکان را برای کسب وکارهای با اندازه متوسط فراهم کرده تا با برخورداری از مزیت هایی مانند دسترسی ساده و امنیت بالا، با هزینه ای پایین از یک راهکار نرم افزاری حرفه ای بهره مند شوند و درنظر داریم در سال آینده نقش همکاران سیستم را به عنوان رهبر این بازار پررنگ تر کنیم.
فولادی با اشاره به سرعت زیاد تغییرات در صنعت فناوری اطلاعات گفت: این سرعت ایجاب می کند تا شرکت های پیش رو در صنعت با سرعت بیش تری کسب وکارشان را توسعه دهند. از این رو، از سال آینده یکی از استراتژی های همکاران سیستم برای توسعه کسب وکار خود، پیشبرد رویکرد شبکه سازی خواهد بود.
در بخش جانبی گردهمایی پایان سال همکاران سیستم نیز نمایشگاهی از دستاوردهای سی سال فعالیت این شرکت برپا بود. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :