حمایت از مشترکان اعتباری در شرایط اضطراری
چتر اضطراری «همراه اول » گشوده شد
همراه اول در راستای شعار «هیچ کس تنها نیست» با ارایه مجموعه سرویس های چتر اضطراری، مشترکان اعتباری خود را هنگام اتمام شارژ حمایت می کند.

فناوران- شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: سرویسهای چتر اضطراری همراه اول شامل “مکالمه اضطراری”، “درخواست تماس” و “درخواست شارژ” با کد میانبر #26*111* قابل استفاده است.
در سرویس “مکالمه اضطراری”، مشترکانی که شارژ کافی ندارند، میتوانند از همراه اول بخواهند که پنج دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه به ایشان ارایه کند. در شرایط اضطراری (اتمام شارژ) با ارسال کد #261*111* از همراه اول پنج دقیقه مکالمه رایگان با شمارههای همراه اول و تلفن ثابت، قابل دریافت است. مهلت استفاده از این «پنج دقیقه» تا یک روز خواهد بود.
از طریق سرویس “درخواست تماس”، مشترکانی که شارژ کافی ندارند، میتوانند از سایر مشترکان همراه اول بخواهند که با ایشان تماس بگیرند. در شرایط اضطراری با ارسال کد #262*111* و اعلام شماره مشترک مورد نظر، از سایر مشترکان همراه اول میتوان درخواست تماس کرد. این درخواست از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر میرسد.
با سرویس “درخواست شارژ” نیز مشترکانی که شارژ کافی ندارند، میتوانند از سایر مشترکان همراه اول بخواهند که برای ایشان انتقال شارژ انجام دهند. در شرایط اضطراری با ارسال کد #263*111* و اعلام شماره مشترک مورد نظر، میتوان از سایر مشترکان همراه اول درخواست شارژ کرد. مبلغ این شارژ یکهزار تومان خواهد بود. درخواست شارژ از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر خواهد رسید و این امکان را به مشترک میدهد تا با ارسال عدد یک انتقال یکهزار تومان شارژ را تایید و یا با ارسال عدد دو درخواست را رد کند.
در صورت تایید مشترک انتقالدهنده شارژ، مبلغ یکهزار تومان به حساب وی منظور میشود و با کسر 40 تومان به عنوان کارمزد انتقال، مبلغ 960 تومان به اعتبار متقاضی انتقال خواهد یافت.
مشترکان همراه اول میتوانند برای کسب اطلاعات در خصوص شرایط عمومی و محدودیتهای سرویسها به پورتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.