آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 23198
تاریخ انتشار : 1 اسفند 1391 15:26
تعداد بازدید : 403

سامانه مرکز تماس به زودی در بورس راه اندازی می شود

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سامانه مرکز تماس (کال سنتر) به منظور کاهش اختلاف میان سرمایه گذاران و کارگزاران در حال راه اندازی است.

 سنا- علی عبداللهی افزود: مرکز تماس مجموعه‌ای از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی است که به واسطه آن امکان ثبت درخواست‌های تلفنی مشتریان کارگزاری‌ها فراهم می‌شود.  وی افزود: این مکانیزم‌ها باید به گونه‌ای طراحی شود که امنیت کامل برقرار باشد، به طوری که مثلا قابلیت انکار در آن دیده شده باشد.
وی با بیان اینکه یکی از بسترهای ارتباطی و تعاملاتی در حوزه‌های مختلف، بستر تلفن است، گفت: تلفن یک کانال دسترسی محسوب می‌شود که علاوه بر کانال‌های دسترسی مانند بستر اینترنت و آنلاین تریدینگ که در بازار سرمایه با کمک آنها خرید و فروش انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
عبداللهی گفت: از میان کانال‌های دسترسی در بازار سرمایه، یکی از بسترها که گروه زیادی از سهام‌داران از آن استفاده می‌کنند، تلفن است. از همین رو مقرر شد تا روندها و فرآیندهای مربوط به این بستر هم نظام‌مند شود تا مشتریان بتوانند با رفع همه نگرانی‌ها و دغدغه‌های موجود در مورد مسایل امنیتی مربوط، از این طریق هم خرید و فروش سهام را انجام دهند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :