آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 229120
تاریخ انتشار : 6 دی 1396 11:13
تعداد بازدید : 908

همزمان با گردهمایی سالانه مشتریان شرکت چارگون صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه توانمندی های سازمان های مشتری چارگون

مدیران شرکت چارگون در یک نشست خبری بر آمادگی مردم برای دریافت خدمات نهادهای دولتی و تحقق دولت الکترونیکی در کشور تاکید کردند.

فناوران - در این نشست که به مناسبت برگزاری هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان این شرکت روز دوم دی ماه در برج میلاد برگزار شد، فرزاد رحمانی بر ضرورت تحول و تغییر نهادهای دولتی به خدمات الکترونیکی و عمومی سازی آنها تاکید کرد. 
مدیرعامل شرکت چارگون ضمن تاکید بر رویکرد هم افزایی و مشارکت نهادی عمومی و خصوصی افزود: در گردهمایی امسال مشتریان چارگون تلاش کرده ایم علاوه بر ارایه گزارش دستاوردهای یکساله خانواده بزرگ چارگون، فرصتی را برای نمایش توانمندی های سازمان های مشتری موفق در عرصه ارایه خدمات الکترونیکی فراهم کنیم. او به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مشتریان چارگون پرداخت و گفت: این نمایشگاه با حضور بانک آینده، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استانداری تهران، بیمه مرکزی، شرکت کیسون، شرکت توزیع آب و نیروی کشور، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و سازمان امور مالیاتی کشور برپا شد.
 به گفته وی، نمایندگانی از شرکت کنندگان در نمایشگاه با حضور در غرفه اختصاصی خود به تشریح دستاوردهای سازمان متبوع خود در بهره برداری از فناوری، مکانیزاسیون امور و افزایش بهره وری سازمانی و جلوگیری از اتلاف هزینه و انرژی پرداختند.
 رحمانی خاطرنشان کرد: شرکت چارگون با اختصاص مدت زمانی یک ساعته برای بازدید مدعوین هفتمین گردهمایی خود تلاش کرد تا علاوه بر نمایش توانمندی سازمان ها در سایه بکارگیری فناوری، فضایی مناسب برای تعامل و هم افزایی بین سازمان های مشتری را فراهم کند.
مدیرعامل چارگون برپایی نمایشگاه دستاوردهای مشتریان را نشانی از عزم راسخ چارگون برای شبکه سازی بین مشتریانش دانست.
او گفت: از حاضران در نمایشگاه خواسته ایم تا تنها به دستاوردهای سازمانی خود از طریق نرم افزارهای دیدگاه اکتفا نکنند بلکه تلاش کنند تا راهکارهای الکترونیکی خود را برای حل چالش های سازمانی در همه حوزه ها با بازدیدکنندگان، به اشتراک بگذارند.
رحمانی گفت: در برپایی این نمایشگاه تلاش کردیم تا زمینه حضور نماینده ای از همه حوزه ها و کسب و کارهای کشور را فراهم کنیم تا همکاران و فعالان هم حوزه آنها بتوانند از نزدیک با راهکارهای فناورانه آنها در چالش های مشابه آشنا شوند.
در ادامه این نشست شاهین طبری رییس هیات مدیره چارگون نیز گزارشی از دستاوردهای یکساله چارگون ارایه کرد و گفت: امسال هم  در گردهمایی سالانه شرکت در حوزه محصولات و نرم افزارهای جدید و هم در حوزه مسوولیت های اجتماعی با دستان پُر، نزد مشتریانمان آمدیم. او به تشکیل گروه همیاران بحران از سوی موسسه خیریه همگام و چند موسسه نیکوکاری دیگر برای مشارکت در اسکان موقت و دائمی زلزله زدگان کرمانشاه و برگزاری رویداد توان تک با هدف توانمندسازی توانیابان برای بهکارگیری فناوری و اشتغال زایی پرداخت. 
طبری خاطرنشان کرد: تاکید بر گردهمایی توانیابان و کارآفرینان عرصه فناوری و کسب و کارهای نوین، تجربه موفقی در حوزه مسوولیت های اجتماعی بود که با همراهی بزرگ ترین برندها و شرکت های فعال فناوری در موسسه خیریه رعد برگزار شد.
وی ادامه داد: در حوزه محصولی و زیرساخت نیز چارگون از پروژه ای بزرگ با عنوان «زاگرس» رونمایی کرد که شامل معماری جدید مجموعه نرم افزاری دیدگاه برای ارایه بستری امن تر، چابک تر، پایدارتر و بهینه تر به مشتریان است. او همچنین با بیان ارایه چندین محصول جدید نرم افزاری در حوزه های مختلف گفت: نرم افزار جدید تابلوی اعلانات برای پوشش رویدادهای داخلی سازمان و ارایه خدمات به کارکنان و نرم افزار پیشخوان ارباب رجوع برای اطلاع رسانی دقیق به مراجعان از روند ثبت و پیگیری مکتوباتشان در ادارات و سازمان های مختلف، نسخه جدید نرم افزار BPMS دیدگاه برای پوشش فرآیندهای خاص منظوره و صدها قابلیت و امکانات افزوده شده در نرم افزارهای مختلف دیدگاه، ره آورد چارگون در یک سال گذشته است. فرزاد رحمانی مدیرعامل چارگون نیز در پایان این نشست به انتخاب 10 سازمان الکترونیکی برگزیده در گردهمایی سالانه مشتریان چارگون پرداخت و گفت: اهدای این نشان از سوی چارگون به سازمان هایی که بیشترین بهره وری را از نرم افزارهای سازمانی دیدگاه داشته اند به یکی از بخش های جذاب این مراسم سالانه تبدیل شده و دریافت نشان آن در بین سازمان ها، جایگاه و اعتبار زیادی پیدا کرده است.
 به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، شرکت پاکسان، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر، سازمان بورس و اوراق بهادار، دانشگاه ارومیه و اداره کل فنی و حرفه ای استان سمنان، سازمان های برگزیده هفتمین گردهمایی چارگون بوده اند که در ارزیابی های فنی و خوداظهار ی های سازمانی در مجموع توانسته اند رتبه های برتر بهره وری کمی و کیفی سازمانی را کسب کنند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :