آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 225555
تاریخ انتشار : 2 آذر 1396 11:29
تعداد بازدید : 925

چربی بخوریم

اینکه چند کالری غذا می خوریم مهم است اما مساله مهمتر از آن، این است که کالری های دریافتی ما از کجا می آیند. غذاهای کم کالری مانند کیک برنجی شما را گرسنه نگه می دارند، اما پر کردن خود با چربی می تواند تا مدت ها سیر نگه مان دارد.


همچنین چربی های سالم سرشار از مواد مغذی هستند که می توانند سلامت را تضمین کنند. چربی های مفید عبارتند از: 
بادام: 23 عدد یا یک چهارم لیوان بادام، حاوی حدود 160 کالری، 14 گرم چربی اشباع نشده و 6 گرم پروتئین است.
آووکادو: آووکادو در هر 28 گرم یا یک پنجم خود 20 مواد مغذی دارد. 
شکلات تلخ: با 150 کالری و 9 گرم چربی تنها به یک وعده 28 گرمی با 60 تا 70 درصد کاکائو نیاز دارید. تخم مرغ، کره بادام زمینی، روغن زیتون، پنیر پارمسان، بذر کتان و سالمون.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :