fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 224075
    تاریخ انتشار : 11 آبان 1396 10:8
    تعداد بازدید : 526

    برنامه های متنوع نمایشگاه رسانه های دیجیتال برای استارت آپ ها

    امسال و در دوره یازدهم، اولین بار بخش کسب وکارهای نوپا، یکی از بخش های اختصاصی نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است.

    فناوران- امیر حسین اسدی، دبیر بخش کسب وکارهای نوپا (استارت آپ ها) یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: این بخش از نمایشگاه با هدف معرفی کسب وکارهای نوپا و استارت آپ های دیجیتال کشور و آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان عرصه فناوری های دیجیتال با شیوه راه اندازی کسب وکارهای نوپا برگزار خواهد شد.وی با تاکید بر اینکه در چند سال گذشته نقش و اهمیت شرکت های دیجیتال در عرصه فناوری و تولید اشتغال فناورانه بیش از پیش در جامعه نمایان شده است، اظهار داشت: در سالی که اولویت تولید و اشتغال برای تمامی ارکان جامعه ضروریت دارد، حضور اختصاصی این بخش در نمایشگاه نشانه ای از تغییر نگاه به جایگاه شرکت های نوپا در صنعت رسانه های دیجیتال و استارت آپ هاست.
    دبیر بخش کسب وکارهای نوپا در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تصریح کرد: این صنعت نوپا می تواند زمینه ساز اشتغال و تولید ثروت برای بسیاری از جوانان خلاق، توانمند و صاحب فکر این مرزو بوم در بخش های مختلف مثل تولید محتوای دیجیتال باشد.
    اسدی ادامه داد: توجه به اسناد بالادستی مثل برنامه ششم توسعه، سند چشم انداز و مصوبات شورای عالی فضای مجازی از ظرفیت بسیار بالای تولید رسانه های دیجیتال و محتوای دیجیتال خبر می دهد و شکل گیری کسب وکارهای نوپایی مثل دیجی کالا، اسنپ، تپسی، آپارات، زودفود، ابر سلامت، تله طب و...حکایت از یک پرش بزرگ فناورانه در عرصه کسب وکارهای دیجیتال دارد. به گفته وی، بخش کسب وکارهای نوپا، امیدوار است که تسهیل کننده پرش دیگر استارت آپ ها در این عرصه بسیار بزرگ باشد.
    وی افزود: در راستای کمک به شکل گیری زیست بوم کسب وکار دیجیتال، قسمت های مختلفی همچون دکتر استارت آپ، استارت آپ شو، دیوار آستارت آپ، کافه استارت آپ، استارت آپ بمان، استارت آپ بازار، کارگاه های عمومی و....برای این بخش در نمایشگاه برنامه ریزی شده است که تلاش دارد تا عموم  علاقه مندان را با زیست بوم کارآفرینی دیجیتال آشنا و زمینه توسعه کسب وکارهای نوپا را فراهم کند. اسدی خاطرنشان کرد: برگزاری ماراتن تولید محتوای دیجیتال در این بخش با حضور دانش آموزان و دانشجویان، نیز از دیگر برنامه های یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در ماراتن های نمایشگاه می توانند به سایت مرکز فناوری اطلاعات رسانه دیجیتال به نشانی 
    http://www.saramad.ir/ مراجعه کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :