fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 220597
    تاریخ انتشار : 10 مهر 1396 9:10
    تعداد بازدید : 359

    اعلام دلایل مایکروسافت برای خرید لینکداین

    از زمانی که کتاب ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت با عنوان «بازسازی موفقیت» چاپ شده، حقایق جالبی درباره این شرکت در اختیار عموم قرار گرفته است. این حقایق شامل افشای ماجرای رای هیات مدیره مایکروسافت به قرارداد با نوکیا تا مخالفت استیو بالمر و بیل گیتس برای خرید شرکت سازنده ماینکرفت یعنی ماجونگ است. اما قسمت جالب این کتاب به ماجرای لینکداین برمی گردد.

    Neowin- در این کتاب نادلا برخی دلایل پشت پرده خرید پلات فرم شبکه سازی حرفه ای لینکداین را در سال 2016 را شرح می دهد. گفتنی است که مایکروسافت لینکداین را به قیمت 26/2  میلیارد دلار خرید. 
    بر اساس این کتاب نادلا، مهم ترین دلیل مایکروسافت برای این تصمیم بزرگ این بود که مایکروسافت معتقد بود تصاحب لینکداین به جای همکاری با آن، گزینه بهتری است. وی همچنین شرح می دهد: بارها از من پرسیده شده چه زمانی خرید یک شرکت بهتر از همکاری با آن است؟ پاسخ این سوال در سوال دیگری نهفته است. آیا می توانیم با همراهی در کنار یکدیگر به عنوان یک مجموعه، ارزش بیشتری برای مشتریان مان ایجاد کنیم یا این کار هنگامی که دو مجموعه مستقل باشیم، به نحو بهتری صورت می گیرد؟ به تجربه به من ثابت شده است که ما چه از یک معامله بزرگ نظیر تصاحب شبکه اجتماعی لینکدین، چه معامله ای کوچک تر نظیر تصاحب اپلیکیشن های زامارین، اکومپلی و مایلیک صحبت کنیم، خریدهایی به موفقیت انجامیده اند که معمولا از مشارکت های برآمده از تحلیل دقیق نیازهای مشتریان آغاز شده اند. این موضوع درباره لینکدین صدق می کند؛ شبکه ای اجتماعی که مایکروسافت در جریان یکی از بزرگ ترین معاملات تاریخ، آن را با مبلغ ۲۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ تصاحب کرد.
    وی همچنین گفت: مایکروسافت و لینکداین به مدت شش سال با هم همکاری کردند تا یک میلیارد کاربر ما و تقریبا نیم میلیارد اعضای آن شبکه فعال شوند. آمار و ارقام نشان می دهند که مشتریان ما صددرصد با مشتریان لینکداین هم پوشانی دارند و در نتیجه مخاطبان آفیس در لینکداین و بالعکس قابل دسترس بودند. 
    مدیرعامل مایکروسافت همچنین اعلام کرد: برای ما یکپارچگی بیشتر و ایجاد سناریوهای متقاعدکننده تر و ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان مان مهم بود و همین امر موجب شد که ما به لینکداین بپیوندیم. 
    نادلا همچنین گفت که مدیرعامل لینکداین این موضوع را به عنوان حرکتی می داند که مایکروسافت را به نحو زیادی به شرکت زیرک تر، خلاق تر، آزادتر و هدفمندتر تبدیل می کند. 
    نادلا همچنین در کتابش شرح می دهد که تصاحب لینکداین توسط مایکروسافت با هدف ایجاد شبکه ای به هم پیوسته از افراد متخصص انجام شد تا در نتیجه آن، دسترسی افراد در سراسر جهان به منابع و فرصت ها آسان تر شود. 
    وی در آخرین فصل کتابش با عنوان «احیای رشد اقتصادی برای همه» بیان می کند که دوست دارد همانند لینکداین و آفیس، روی خدمات و سرویس هایی سرمایه گذاری کند که به افزایش بهره وری کاربرانش کمک می کند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :