آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 220428
تاریخ انتشار : 5 مهر 1396 9:32
تعداد بازدید : 1788

ارایه خدمات VIP هوواوی به خریداران ایران

هوواوی اعلام کرده که برای اعتماد سازی هرچه بیشتر در میان کاربرانش قصد دارد خدمات ویژه ای را تحت عنوان VIP به خریداران موبایل های خود اعطا کند.


فناوران - سبد خدمات پس از فروش هوواوی گسترده تر شده و خدمات VIP هم به کاربران این برند ارایه می شود. این خدمات سطحی بالاتر از خدمات رایج در بازار را برای کاربران به ارمغان می آورد تا رضایت حداکثری آنها با ارایه این خدمات اضافه تامین شود.
در این سطح از خدمات، در صورتی که در دو مدل Honor 8 و Mate 9، دستگاه خریداری شده تا سه ماه بعد از خرید دچار مشکل فنی شود (به جز آسیب های فیزیکی ناشی از استفاده ناصحیح کاربری) دستگاه به طور کامل برای مشتری تعویض می شود. البته برای سایر موبایل های هوواوی هم این خدمت در طول 15 روز بعد از خرید قابل ارایه است. همچنین اگر صفحه نمایش مدل های Honor 8، Mate 9 ،Mate 9 Pro ، P10 وP10 Plus   از زمان خرید به مدت سه ماه دچار شکستگی شود، یک مرتبه به صورت رایگان صفحه نمایش دستگاه تعویض می شود. به این ترتیب هوواوی برای پرارزش ترین مدل های خود در حال حاضر در بازار این خدمات را ارایه می کند تا کاربرانی که هزینه بیشتری برای تجهیزات موبایل خود اختصاص می دهند، خیال آسوده ای از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنها در سطح VIP داشته باشند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :