آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 219521
تاریخ انتشار : 28 شهریور 1396 9:22
تعداد بازدید : 1121

افزایش آبونمان، تلفن های راکد را درآمدزا کرد

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: 2 میلیون و 700 هزار شماره تلفن ثابت کم کارکرد به چرخه درآمدزایی حداقلی بازگشت.

ایرنا - داوود زارعیان اجرای طرح های تشویقی، تعامل و تماس با مشترکان و پیشگیری از قطع دو طرفه خطوط دارای بدهی را از عواملی دانست که سبب بازگشت این تعداد تلفن ثابت کم کارکرد به چرخه درآمدزایی شده است.
وی با بیان وجود تعداد زیادی تلفن های ثابت بدون کارکرد در دست مشترکان گفت: پیشتر به دلیل پایین بودن نرخ آبونمان تلفن های ثابت مشترکان تنها از خط تلفن ثابت خود برای برخورداری از اینترنت پرسرعت این شرکت یا سایر شرکت های عرضه کننده اینترنت پرسرعت استفاده می کردند و این نیز درآمدی برای شرکت مخابرات به همراه نداشت.
زارعیان به اقدام هایی که برای افزایش میزان آبونمان صورت گرفته پرداخت و گفت: اتخاذ این سیاست و اجرای طرح های تشویقی برای چنین مشترکانی سبب شد کارکرد این خطوط افزایش یابد.
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با ناکافی دانستن سیاست تشویقی گفت: تنها راهکار موثر برای کارکرددارکردن خطوط کم کارکرد افزایش مبلغ آبونمان است به نحوی که مردم به سمت استفاده بیشتر از تلفن های ثابت خود جذب شوند.
زارعیان 10 آبان سال گذشته گفته بود: تلفن های ثابت بدون کارکرد با اعمال حق حداقل کارکرد یا برگشت آن به مخابرات تعیین تکلیف می شود.
او گفته بود، پیش بینی می شود تا پایان امسال شماری از تلفن های بدون کارکرد به مخابرات برگشت داده شوند و این شرکت بتواند آنها را در اختیار متقاضیان قرار دهد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :